Prezenty dla gosci slubnych

jak napisać, zaprojektować i wysłać ...

 

Prezenty dla gosci slubnych

Postprzez steelmi » Sob Kwi 15, 2006 1:50 pm

Dziewczyny
Czy wiecie gdzie mozna nabyc gotowe prezenciki dla gosci slubnych?? Takie tiulowe sakieweczki z migdalkami w srodku albo cosik podobnego!!
Steelmi
steelmi
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 10
Rejestracja: Sob Kwi 01, 2006 10:38 am
Miejscowość: Świdnica

Postprzez Lima » Sob Cze 10, 2006 12:47 pm

Tu sie reklamuje ten sklepweselny zobacz czy tamnie maja, a na pewno w ktoryms sklepie internetowym beda!
Lima
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 36
Rejestracja: Sob Wrz 18, 2004 3:32 pm
Miejscowość: wroclaw

Postprzez evonka » Pią Lip 14, 2006 6:34 pm

A jesli gosciom sie daje ciasto to takie prezenty tez, czy to taka extra opcja zamiast? Takie gadzety chyba nie sa tanie?
evonka
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 66
Rejestracja: Sob Mar 18, 2006 1:10 am
Miejscowość: Legnica

Postprzez jolla » Sob Sie 12, 2006 8:43 pm

Witam Was,
jestem tu nowa, slub dopiero w planach wstepnych, ale postanowilam wgryzc sie w temat i moge pisac przynajmniej jako gosc na wielu weselach, to znaczy bylam w doroslym zyciu na 6-7.
Dopiero na ostatnim dostalismy jako goscie przy swoich nakryciach takie male woreczki z czyms slodkim, bylam szczerze mowiac zdziwiona tym zwyczajem, bo wczesniej nigdy o nim nie slyszalam. Czy teraz to juz sie staje standart, czy o co chodzi z tymi prezentami?
Pozdrawiam Was i mam nadzieje sporo sie tu dowiedzec:)
Awatar użytkownika
jolla
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 32
Rejestracja: Sob Sie 12, 2006 8:10 pm

Postprzez Kamila » Sob Sie 19, 2006 1:50 pm

Myśmy podarowli gościom takie oto figurki.
image file name: 2kf67485c4c3.jpg
image file name: 2k797e97a4dc.jpg
Były one zapakowane w celofan wraz z kartką ze specjalnymi podziekowaniami.
Dostał kazdy z gości.
image file name: 2kc11357cf09.jpg
Dodatkowo zrobiliśmy Kurier weselny - przypadał jeden na rodzinę.
image file name: 2kf0c46a4d57.jpg
Codziennie zagłosuj na tego szkraba i poproś znajomych http://pl.lennylamb.com/#chusty_do_nosz ... onkurs/115  

Kamila
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 81
Rejestracja: Śro Cze 29, 2005 2:12 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Dania » Sob Sie 19, 2006 3:13 pm

Kamilo, fajny pomysl, a co to ten kurier? Jak to na zblizeniu wygladalo i co tam pisaliscie?
Pozdrawiam i gratki, szczesliwego zycia razem!!!
Awatar użytkownika
Dania
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 118
Rejestracja: Pon Mar 20, 2006 12:05 pm
Miejscowość: woj. dolnośląskie

Postprzez Cathy » Nie Sie 20, 2006 12:01 pm

może zajrzyjcie na tę stronkę, jak na mój gust duży wybór w temacie 5 migdałków...  
Przypominam o zakazie reklamy bezpośredniej; takie info wyłącznie na priv.
Admin


Awatar użytkownika
Cathy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 258
Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 4:18 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Cathy » Nie Sie 20, 2006 12:17 pm

lub jeszcze tutaj .........to firma z dolnegośląska, jak można wyczytac na ich stronie, to wyroby można kupić w sklepach cukierniczych, ponoć w podwalu, gdzieś na rynku i na sienkiewicza...
Przypominam o zakazie reklamy bezpośredniej; takie info wyłącznie na priv.
Admin


Awatar użytkownika
Cathy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 258
Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 4:18 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez gosiunia » Pon Paź 29, 2007 4:12 pm

postanowiłam odświeżyc temat - ponieważ coraz poważniej podchodzimy do przygotowań ślubnych - niby jeszcze dużo czasu zostało ale czas leci nieubłaganie ;o)
Kamilo czy te figurki są z masy solnej ?? bo bardzo dobry pomysł podsunęłaś :) i ta kronika też pomysł w deseczkę - to czy np można historię poznania itd ?
bo te ciasteczka to taki pomysł z zachodu a co gościom po ciasteczkach ;)
Awatar użytkownika
gosiunia
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 111
Rejestracja: Pon Paź 29, 2007 12:05 pm
Miejscowość: Wrocław

Prezenty dla gosci

Postprzez sarenka » Wto Lis 13, 2007 4:31 pm

My dla kazdego z naszych gosci mielismy serduszko z czekolady, na ktorym pisalo imie goscia. Polozone na stole przy odpowiednim miejscu sluzyla ta czekoladka rowniez jako karteczka miejscowa. Dalismy te czekoladki na  zalecenie do czekoladownika, tak ze kazda byla recznie robiona i unikatem. Kazdy wzial "swoja" czekoladke do domu na pamiatke (lub zjadl ).
Do zaproszen na slub dolaczalismy do kazdego zaproszenia rowniez takie czekoladowe serduszko, ale nie z imionami gosci, tylko z naszymi i data slubu.
W sumie byla ta akcja dosyc droga, ale kazdy byl tym pomyslem i swoja czekoladka zachwycony!
Sarenka
sarenka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 19
Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 10:02 pm

Postprzez gośka » Wto Lis 27, 2007 8:50 pm

Moja znajoma dała każdemu zdjęcie swoje i swojego męża w ramce!!  Ramka najwyklejsza ale był do tego jakis dodatek.bardzo fajnie wyszło.
gośka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 4
Rejestracja: Czw Wrz 13, 2007 6:01 pm

Re: Prezenty dla gosci

Postprzez kajas » Pon Gru 17, 2007 12:30 am

sarenka napisał(a):
My dla kazdego z naszych gosci mielismy serduszko z czekolady, na ktorym pisalo imie goscia. Polozone na stole przy odpowiednim miejscu sluzyla ta czekoladka rowniez jako karteczka miejscowa. Dalismy te czekoladki na  zalecenie do czekoladownika, tak ze kazda byla recznie robiona i unikatem. Kazdy wzial "swoja" czekoladke do domu na pamiatke (lub zjadl ).
Do zaproszen na slub dolaczalismy do kazdego zaproszenia rowniez takie czekoladowe serduszko, ale nie z imionami gosci, tylko z naszymi i data slubu.
W sumie byla ta akcja dosyc droga, ale kazdy byl tym pomyslem i swoja czekoladka zachwycony!
Sarenka

Fajny pomysl, serduszko czy czekoladka - niby niewiele, a mily gest, fajnie:)

Awatar użytkownika
kajas
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 91
Rejestracja: Czw Lis 01, 2007 10:18 pm
Miejscowość: wroc

Postprzez MagdalenaJulia » Pon Gru 17, 2007 9:33 am

fajny pomysł z tymi seracmi, ale trochę drogi......
niestety, jak doliczyć po takim sercu na parę to trochę wyjdzie, ale kwestia potrfel...
my będziemy mieć sakiweki z migdałami w czekoladzie lub lukrze, i na każdej z nich będą nasze imiona i data śłubu,
koszt takiej sakiweki to ok. 6zł.
MagdalenaJulia
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 214
Rejestracja: Czw Wrz 13, 2007 12:47 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Esti » Śro Mar 26, 2008 1:30 pm

Odnawiam temat bo potrzebuje Waszej pomocy.Jakieś ciekawe wierszyki na bileciki dołączone do pudełeczek z migdałami.Radźcie dziewczyny.
Esti
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 150
Rejestracja: Pon Sty 28, 2008 10:28 am

Prezenty dla gości

Postprzez Agataa » Śro Mar 26, 2008 2:21 pm

MagdalenaJulia, gdzie będziecie zamawiać takie sakiewki, macie już jakąś firmę na oku?



[url=http://www.przewodnikmp.pl]



[/url]



Agataa
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 65
Rejestracja: Nie Sty 20, 2008 5:44 pm

Postprzez Esti » Śro Mar 26, 2008 2:40 pm

Ja widziałam takie woreczki w środku z 5 migdałkami w Arkadach wrocławskich w różnych kolorach,gratis karteczka z Waszym tekstem. Koszt koło 5 zł mniejszy i 6 większy.
Esti
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 150
Rejestracja: Pon Sty 28, 2008 10:28 am

Postprzez mariposa » Śro Mar 26, 2008 3:03 pm

przykłady wierszyków:

Za życzenia, za przybycie,

od nas dla Was te słodycze!



Przepyszne słodkości

dla wspaniałych gości!



Dziękujemy za przybycie,

zaczynamy nowe życie!



Młoda Para dziś częstuje,

słodkościami Wam dziękuje!



Dziękujemy słodkościami,

że dziś jesteś razem z nami!




Awatar użytkownika
mariposa
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 67
Rejestracja: Nie Lut 24, 2008 2:40 pm

Postprzez mariposa » Śro Mar 26, 2008 3:16 pm

Jeśli któraś byłaby zainteresowana, to na allegro są dostępne pudełeczka na łakocie w kształcie albo sukni albo garnituru - to też może być całkiem oryginalny pomysł :)

Awatar użytkownika
mariposa
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 67
Rejestracja: Nie Lut 24, 2008 2:40 pm

Re: Prezenty dla gości

Postprzez MagdalenaJulia » Śro Mar 26, 2008 9:23 pm

Agataa napisał(a):MagdalenaJulia, gdzie będziecie zamawiać takie sakiewki, macie już jakąś firmę na oku?







Takie sakiewki zostały nam zaproponowane, w hotelu w ktorym robimy wesele-taki zielony hotel na rogu ul. Pilsudzkiego i Arkad.
Wydaje mi sie ze robie je rowniez dla osob z zewnatrz, nie robiacych u nich przyjec, jesli potrzebujesz moge Ci wyslac namiary na priva.
MagdalenaJulia
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 214
Rejestracja: Czw Wrz 13, 2007 12:47 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez pepsicOLA » Czw Mar 27, 2008 6:29 am

a w którym sklepie widziałaś w Arkadach te migdałki? Też się wciągnęłam w temat... :)
Awatar użytkownika
pepsicOLA
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 440
Rejestracja: Nie Wrz 30, 2007 3:13 pm
Miejscowość: Wrocław

Następna

Wróć do Zaproszenia i podziękowania



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>