Antykoncepcja

dla zdrowia i urody

 

Antykoncepcja

Postprzez kfiatencja » Nie Lut 26, 2017 10:13 pm

chciałabym porozmawiać z Wami na temat antykoncepcji. aktualnie zażywam pigułki, ale nie jestem zadowolona ponieważ tyję po nich i mam niskie libido. wolałabym je zmienić na coś innego, mniej szkodliwego. co byście doradziły?
kfiatencja
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 27
Rejestracja: Nie Lis 20, 2016 12:20 pm

Re: Antykoncepcja

Postprzez Mish » Nie Mar 05, 2017 7:47 pm

Jeżeli tyjesz, to nie od pigułek, tylko od zwiększonego apetytu. ;) Jeżeli spadło libido i coś się dzieje z wagą, to dla mnie oznacza to tyle, że masz źle dobraną pigułkę. Robił Ci lekarz badania czy po prostu przepisał i tyle?
Awatar użytkownika
Mish
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 62
Rejestracja: Pią Lip 05, 2013 3:31 pm

Re: Antykoncepcja

Postprzez manila » Pon Kwi 17, 2017 3:50 pm

To prawda, jak masz takie objawy to faktycznie tabletka źle dobrana, ja miałam zresztą podobną sytuację i po zmianie na belarę momentalnie się polepszyło. Powinnaś poprosić lekarza o inne tabletki
manila
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 16
Rejestracja: Pon Lis 07, 2016 3:46 pm

Re: Antykoncepcja

Postprzez p0la » Pią Kwi 28, 2017 5:26 pm

Moim zdaniem koniecznie trzeba iść po inne. Nie powinno być takich objawów.
p0la
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 50
Rejestracja: Śro Mar 08, 2017 12:07 pm

Re: Antykoncepcja

Postprzez kfiatencja » Śro Maj 10, 2017 1:42 pm

Czasami dziewczyny mają objawy uboczne, ale to raczej wina lekarza, który źle dobrał antykoncepcję. Lepiej zmienić ginekologa i niech przepisze coś lepszego. Ja tak po plastrach miałam, że się źle czułam. A potem zmieniłam na wkładkę hormonalną Levosert i zero objawów ubocznych. Czyli metoda ma jednak znaczenie
kfiatencja
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 27
Rejestracja: Nie Lis 20, 2016 12:20 pm


Wróć do Inne



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>