slub cywilny poza USC

ceremonia, przysięga, formalności, organizacja

 

Postprzez świeżo_upieczona_mężatka » Czw Sty 05, 2006 12:02 pm

a, zapomniałam dodać: nie powinni wymagac od Was dodatkowej opłaty za ślub poza USC
świeżo_upieczona_mężatka
 

Postprzez Gość » Śro Sty 11, 2006 12:09 pm

świeżo_upieczona_mężatka napisał(a):
Ja wyjechałam poza Wrocław i miałam ślub poza budynkiem USC- w plenerze. Nie było najmniejszego problemu ;) Po prostu wiedziałam gdzie i czego chcę. Nie trzeba angazować żadnej firmy-zedrze kupę forsy i tyle. Tylko wystarczy troszke popytać w innych USC niż wrocławski. I nie na zasadzie "czy można?" tylko " tak zaplanowałam i co wy na to?" ;) Powodzenia
Czesc, gratulacje wielkie! A moze gdzies umiescilas troche zdjec z tego slubu w plenerze?
Mozna cos zobaczyc albo wyslesz jak podam maila?
I zalatwilas do w USC wroclawskim? Gratuluje sily przebicia i fajnego pomyslu!
Serdeczne pozdrowionka
nova;)
Gość
 

Postprzez nova » Śro Sty 11, 2006 12:10 pm

to ja pisalam, ale mnie jakos wylogowalo i nie zauwazylam:)
misssss:)
Awatar użytkownika
nova
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 74
Rejestracja: Sob Wrz 03, 2005 9:52 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Dotka » Wto Kwi 11, 2006 12:19 pm

Anonymous napisał(a):[BYŁAM NA ŚLUBIE  CYWILNYM  KTÓRY ODBYŁ SIĘ W OGRODZIE BOTANICZNYM  W CZERWCU W 1999 ROKU.NIE WIEM DOKŁADNIE JAKIM SPOSOBEM TO ZAŁATWILI ALE NIE MIELI Z TYM WIĘKSZEGO PROBLEMU.PAN  KIEROWNIK OGROD ZGODZIŁ SIĘ NA TO BEZ WACHANIA ALE Z URZĘDEM MIELI TROCHĘ CHYBA WIĘCEJ ZAŁATWIANIA ALE RACZEJ BYŁO TO ZAŁATWIANE BEZPOŚREDNIO Z OSOBĄ KTÓRA UDZIELAŁA IM TEGO ŚLUBU I CHYBA POPROSTU DOSTAŁA "W ŁAPĘ".CEREMONIA ODBYŁA SIĘ NA TEJ NOWEJ CZĘŚCI OGRODU TAM PRZY FONTANNIE STOLIK I ŁAWECZKI WCZEŚNIEJ PRZYSZYKOWALIŚMY BYŁY TRZY SKRZYPACZKI WYGLĄDAŁO BARDZO ŁADNIE.size=18]


Proszę, czy mogłabyś mi napisać, gdzie można znaleźć informacje o tym?? Chcemy starać się o dokładnie taką zgodę i informacja o odbytym już takim ślubie mogłaby nam pomóc... . Będę wdzięczna za dodatkowe informacje o tym :).
Dotka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Wto Kwi 11, 2006 12:17 pm

Postprzez aloha » Wto Kwi 11, 2006 3:59 pm

Ja tez bym poprosila o takie informacje, jestem z Krkowa i chce w lipcu zorganizowac slub poza urzedem.
aloha
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Wto Kwi 11, 2006 3:58 pm

Postprzez Gatto » Czw Wrz 25, 2008 12:57 pm

Odswieze temat..:)
Czy ktos z Was wie moze czy ciezko przekonac do tego kierownika z wroclawskiego USC?
Choc daleko..ciagle blisko

Awatar użytkownika
Gatto
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1175
Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 12:19 pm
Miejscowość: Haga

Postprzez bystra » Wto Wrz 30, 2008 10:49 pm

Gatto napisał(a):<DIV>Odswieze temat..:)</DIV><DIV> </DIV><DIV>Czy ktos z Was wie moze czy ciezko przekonac do tego kierownika z wroclawskiego USC?</DIV><DIV></DIV>


nie jest ciezko, ale wymaga pomyslowosci i solidnych argumentow :)
bystra
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 673
Rejestracja: Śro Sty 30, 2008 8:35 pm

Postprzez Gatto » Śro Paź 01, 2008 8:17 am

jakies porady co do argumentow? :)
Choc daleko..ciagle blisko

Awatar użytkownika
Gatto
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1175
Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 12:19 pm
Miejscowość: Haga

Postprzez bystra » Śro Paź 01, 2008 12:43 pm

Gatto napisał(a):<DIV>jakies porady co do argumentow? :)</DIV>

podstawowe to:

- za male sale, powiedz, ze beziesz miala 150 gosci na slubie.
- ze slub bedzie trwal godzine. u nas tak bylo, zatrudnilismy mistrza ceremonii, ktory poprowadzil uroczystosc a na koncu urzednik udzielil swojego 10 minutowego slubu (chyba bym sie poplakala, jakbym miala "przyjemnosc" tylko z urzednikiem)

sale urzedu nie przewiduja dluzszych cereminii, bo za toba bedzie jeszcze kolejka innych par.
dlatego slub poza urzedem lepiej brac jako ostatni tj o 17 godzinie, wtedy mniejszy problem dla urzednika, bo po slubiempoza USC idzie do domu.

- powiedz ze chcecie duzo pieknych dekoracji z zywych kwiatow albo inne, niewazne jakie. tam sie nie przystraja sal, bo nie ma czasu, zeby dekoracje zdjac.

to byly nasze argumenty. przeszly i slub byl cudowny i wszyscy plakali :)
bystra
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 673
Rejestracja: Śro Sty 30, 2008 8:35 pm

Postprzez Gatto » Śro Paź 01, 2008 1:05 pm

Super!! Dzieki!
Ja wlasnie myslalam o tej duzej ilosci gosci (choc to nieprawda :) )
Wiec wielkie dzieki za cala reszte.
Moge sie zapytac ile taki mistrz ceremonii kosztuje??
Bo ja tez nie chce 10 minutowej "odprawki" :)
Choc daleko..ciagle blisko

Awatar użytkownika
Gatto
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1175
Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 12:19 pm
Miejscowość: Haga

Postprzez Anais » Wto Sty 20, 2009 7:10 pm

Witajcie
Ja wczoraj załatwiłam ślub w plenerze :) Nie było wielkich problemów.
Anais
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 42
Rejestracja: Nie Sty 18, 2009 4:21 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez czupaczupsy » Śro Sty 21, 2009 4:02 pm

Anais, slub cywilny w plenerze tak? i jakich uzylas argumentow? we wroclawskim usc? pozdrawiam! gdzie planujecie slub?  
czupaczupsy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 279
Rejestracja: Pią Sie 15, 2008 5:02 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Anais » Śro Sty 21, 2009 8:30 pm

Czupaczupsy:)
Pani urzędniczka w USC była bardzo sympatyczna i właściwie załatwiła wszystko za nas. Musiałam tylko napisać podanie ( główny i jedyny argument- liczba gości :) wystarczył). Pani zadzwoniła  przy nas do kierownika czy tez kierowniczki a ta wydała zgodę. Ślub będzie w patio hotelu Plaza :)
Anais
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 42
Rejestracja: Nie Sty 18, 2009 4:21 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez GdybyByłoTak » Śro Lut 18, 2009 1:54 pm

Dziewczyny, ja też planuję ceremonię poza USC w przyszłym roku. Jak na razie dzwoniłam do Oleśnicy (z Wrocławia w ogóle rezygnuję) i miła pani poinformowała mnie, że muszę być istotne przyczyny. W naszym przypadku gości nie będzie aż tak dużo (ok 80-90) ... Na pewno nie poddam się i podanie do nich zaniosę, ale zastanawiam się, jakie inne powody mogłabym podać, żeby ich przekonać. Tak naprawdę to przede wszystkim chciałabym wziąć ślub w pięknym otoczeniu - jest to ogród koło sali.
GdybyByłoTak
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 4
Rejestracja: Śro Lut 18, 2009 1:48 pm
Miejscowość: Ww

Postprzez broczek » Pon Mar 09, 2009 9:06 pm

ogromnie mnie sie podoba pomysl takiego slubu i szczerze mowiac chyba bardzo bym chciala zeby to wlasnie w taki sposob sie odbylo tym bardziej ze oboje z moim narzeczonym w kosciele nie bylismy od dawien dawna i nie chcemy robic niczego na pokaz a slub w urzedzie wydaje sie byc pozbawiony odrobiny romantyzmu... slub plenerowy to jest to tylko te wszystkie wypowiedzi sprawiaja ze slabo mi sie robi :(
broczek
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 105
Rejestracja: Pon Mar 09, 2009 8:44 pm

Postprzez broczek » Pon Mar 09, 2009 9:08 pm

GdybyByłoTak a gdzie bedzie slub? jesli mozna zapytac :)
broczek
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 105
Rejestracja: Pon Mar 09, 2009 8:44 pm

Postprzez Inspiratka » Pon Lut 01, 2010 2:03 pm

Czy znacie kogoś z Warszawy i okolic komu udało się zrealizować ślub cywilny w plenerze? Bardzo mi na tym zalerzy. Zgłaszałam się już z tym pytaniem do urzędów w mojej miejscowości i kilku innych wszędzie słyszałam to samo,że owszem udzielą ślubu poza USC jeśli jedno z nas trafi do szpitala lub do więzienia ;/
A może komuś udało się namówić burmistrza czy wójta by udzielił ślubu w plenerze?
Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek informacje z "frontu" :P
Inspiratka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Pon Lut 01, 2010 1:53 pm

Re: ślub cywilny

Postprzez lolka123 » Sob Kwi 30, 2011 9:26 pm

WITAM Was,

Wraz z narzeczonym , który jest Szwedem planujemy pobrać się w plenerze, jeśli pogoda dopisze, :) najchętniej w zabytkowej altanie - czy takie śluby na świeżym powietrzu są w Zgorzelcu praktykowane? Czy ktoś z Was brał ślub cywilny poza USC?? Na Dolnym Śląsku??
Proszę o kontakt!!!

lolka123
lolka123
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Śro Kwi 27, 2011 4:43 pm

Re: slub cywilny poza USC

Postprzez basi.a » Śro Lip 06, 2011 11:09 am

To dziwne bo moja siostra była na ślubie cywilnym w Poznaniu i odył sięw plenerze (w parku przed restauracją)
basi.a
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 3
Rejestracja: Śro Lip 06, 2011 10:50 am

Re: ślub cywilny

Postprzez Martuniowiec » Śro Sie 10, 2011 9:11 am

lolka123 napisał(a):WITAM Was,

Wraz z narzeczonym , który jest Szwedem planujemy pobrać się w plenerze, jeśli pogoda dopisze, :) najchętniej w zabytkowej altanie - czy takie śluby na świeżym powietrzu są w Zgorzelcu praktykowane? Czy ktoś z Was brał ślub cywilny poza USC?? Na Dolnym Śląsku??
Proszę o kontakt!!!

lolka123


Ja niedawno bralam slub cywilny poza siedziba USC. Na Dolnym Slasku i jak najbardziej DA SIE:))) Bylo cudownie, polecam:)
Awatar użytkownika
Martuniowiec
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 32
Rejestracja: Nie Maj 30, 2010 3:16 pm

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ślub



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>