Jaki bukiet??

dekoracje kościoła, sali, samochodu, ozdoby ślubne, bukiet ślubny

 

Jaki bukiet??

Postprzez Gość » Pią Gru 16, 2005 10:08 am

Dziewczyny, proszę Was o radę. Jaki kształt bukietu jest odpowiedni dla niewysokiej, a właściwie niskiej dziewczyny? Czy ogony ze trawy i inne zwisające elementy optycznie wydłużaja sylwetkę czy wręcz przeciwnie? Wiem, ze to błachostka, bo to tylko kwiatki, ale chcę by w tym dniu mnie zdobiły, a nie wręcz przeciwnie  
Dzięki za wszystkie Wasze rady i spostrzeżenia
Gość
 

Postprzez ilona » Pon Gru 19, 2005 4:56 pm

Czesc, oj z malych obserwacji widze, ze to nie aka blahostka,
tu jest atykulik na ten temat:
a tak poza tym, to wazne jest jakie masz proporcje, jaki rodzaj sukienki i uczesania, zeby wszystko razem sie komponowalo. I ogladaj duzo zdjec i porownuj, tak najlepiej.
Pozdrawiam
Wiekszośc kobiet jest zagorzałymi przeciwniczkami małżeństwa, dopóki ktos ich nie poprosi o rękę (Oscar Wilde)
Awatar użytkownika
ilona
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 87
Rejestracja: Wto Lip 26, 2005 10:44 pm

dzięki

Postprzez Gość » Wto Gru 20, 2005 9:06 am

Wielkie dzięki. Pozdrawiam
Gość
 

Re: Jaki bukiet??

Postprzez magicznacalineczka » Pon Lut 28, 2011 1:51 pm

Hej, mam pytanie, czy bukiecik z białych kalii jest odpowiedni? Bo z tego co wiem, to te kwiatki bardziej kojarza sie z ...pogrzebami, ale z drugiej strony widzialam juz kilka bukietów ślubnych, które były wlasnie z nich zrobione i wyglądały slicznie....bije sie z myslami. Poradzcie cos :)
Awatar użytkownika
magicznacalineczka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 137
Rejestracja: Sob Lut 19, 2011 7:23 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez Rudzia » Pon Lut 28, 2011 1:58 pm

mnostwo moich kolezanke mialo do slubu biale kalie, wiec nie widze powodu zebys nie moga ich miec, ja tez sie dlugo zastanawilam nad tymi kwiatami, jak dla mnie sa bardzo piekne i pasuje do takiego dnia:)
Serdecznie DZIĘKUJEMY I POLECAMY: Salon Sukni Ślubnych "Anna Lisa" , Kwiaciarnia Glorioza; Cukiernia Spychała; p. Basia Romer - makijaż, Hotel Radisson; DJ Kamel:)

Rudzia
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1319
Rejestracja: Pią Lip 09, 2010 5:06 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Jaki bukiet??

Postprzez majkawazka » Pon Lut 28, 2011 2:52 pm

magicznacalineczka napisał(a):Hej, mam pytanie, czy bukiecik z białych kalii jest odpowiedni? Bo z tego co wiem, to te kwiatki bardziej kojarza sie z ...pogrzebami, ale z drugiej strony widzialam juz kilka bukietów ślubnych, które były wlasnie z nich zrobione i wyglądały slicznie....bije sie z myslami. Poradzcie cos :)



Bukiet przedewszystkim ma się Tobie podobać i idąć z nim do ołtarza musisz czuć się z nim dobrze. Pamiętaj, by nie zamawiać znyt ciężkiego, bo się będziesz z nim męczyć i myśleć w trakcie mszy co z nim zrobić. A to z jakich kwiatów będzie zrobiony... tym bym się nie przejmowała.
Mój blog. Odchudzanie to moja pasja
http://majkawazka.pl

majkawazka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 7
Rejestracja: Pią Gru 03, 2010 8:25 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez Nanu » Pon Lut 28, 2011 4:19 pm

W temacie kalii, to mi jakoś się one nie kojarzą z pogrzebami. Wiem, że są często wybierane do wieńców, ale nie mam z nimi jakichś negatywnych skojarzeń. Ot, po prostu kwiaty.

Świadkowa mi niedawno powiedziała, że żona jej kuzyna właśnie wymarzyła sobie te kwiaty. Jak któraś z matek (albo jej, albo teściowa) o tym usłyszała, to było "ABSOLUTNIE NIE!". Ostatecznie nie wiem jak się skończyło, czy udało jej się wywalczyć te kalie. Ale na pewno miała przeprawę.
[U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/zrp0egz2hq4twaep.png[/IMG][/URL]
[/U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/9o2zs8fwswtx6z85.png[/IMG][/URL]
[IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/km5s8u69blg6fbcp.png[/IMG]
[URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mmflbnpltm.png[/IMG][/URL]
Awatar użytkownika
Nanu
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 3529
Rejestracja: Pon Maj 17, 2010 10:28 am
Miejscowość: małopolska

Re: Jaki bukiet??

Postprzez Domina » Pon Lut 28, 2011 7:08 pm

O tym chyba tez już była mowa na forum: jeśli podobają Ci się bukiety z kalii, to po prostu taki miej. Kwiatki wg mnie są ładne, eleganckie. A żeby nikt się nie "krzywił", że bukiet jest z KALII, to mów, że to kantadeski ;)
Domina
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 137
Rejestracja: Śro Lut 23, 2011 8:46 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez Rudzia » Pon Lut 28, 2011 8:33 pm

temat "pogrzebowych" kalii wraca co jakis czas, bo co i rusz gdzies ktos z rodziny ma takie przestarzale skojarzenia, ja np nigdy na pogrzebie nie widzilam kalii, wiec mi sie nie kojarza wcale.

no i nazywanie kalii kandeskami jest idelane, tym bardziej ze wiekszosc nie bedzie kojarzyc ktore to:)
Serdecznie DZIĘKUJEMY I POLECAMY: Salon Sukni Ślubnych "Anna Lisa" , Kwiaciarnia Glorioza; Cukiernia Spychała; p. Basia Romer - makijaż, Hotel Radisson; DJ Kamel:)

Rudzia
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1319
Rejestracja: Pią Lip 09, 2010 5:06 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Jaki bukiet??

Postprzez magicznacalineczka » Wto Mar 01, 2011 8:45 am

Tez tak uważam, ja sie w kaliach zakochałam, prezentuja sie dla mnie tak...."dostojnie". Kantadeski!!! zapamiętam ;) Dziekuje dziewczyny :)
Awatar użytkownika
magicznacalineczka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 137
Rejestracja: Sob Lut 19, 2011 7:23 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez serduszko » Pią Mar 04, 2011 11:23 am

Wielu osobom kalie sie kojarza z pogrzebami, a to według mnie nic bardziej złudnego! Widziałam wiele panien młodych z kaliami i bardzo mi się podobały. Są takie eleganckie i wyjątkowe...
Strawberry truskawkowe na bezbarwne dni!
serduszko
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 41
Rejestracja: Śro Lut 23, 2011 5:32 pm
Miejscowość: Poznań

Re: Jaki bukiet??

Postprzez florystka1987 » Nie Kwi 03, 2011 7:46 pm

mylicie pojecia kochane sa dwie odmiany jedne to calle a drugie te najczesciej uzywane w florystyce typowo slubnej cantadeski sa one duzo mniejsze i wysteuja w wielu kolorach ...w dzisiejszych czasach to tylko kwestia zabobony że sa to kwiaty typowo żałobne poprostu w latach 80 tych było dużo mniejszy wybór kwiatowy ograniczał sie głównie do gozdzików frezji i kilku bardziej pospolitych kwiatów nie wiem kto przypioł calla metke pogrzebowa .Moim zdaniem sa to bardzo efektowne i eleganckie kwiaty które powinny wybierac osoby zdecydoane na suknie wzorzyste lub z duza iloscia dlikatnych koronek aplikacji lub naszyc wtedy stawia sie na kwiaty w bukiecie o zdecydowanie wiekszych rozmiarach aby całosc nie wydawała sie mozaika  dlatego  moim zdaniem stwierdzenie ze tego typu kwiaty sa typowo pogrzebowe jest niepoprawne w realiach sa to najbardziej urocze i eleganckie kwiaty  zaraz po storczykach moim zdaniem czy różach
nie ma nic bardziej radujacego jak widok panny mlodej zachwyconej własna wiazanka i dekoracjami
florystka1987
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 192
Rejestracja: Nie Gru 28, 2008 5:12 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Jaki bukiet??

Postprzez gosiasamosia » Wto Paź 25, 2011 7:18 am


Uwielbiam tulipany ale wiele osób odradza mi je ze względu, że szybko więdną. Jakie macie doświadczenia w tym kierunku? czy może lepiej pozostać przy czymś pewnym? Myślałam także o połączeniu białych róż i frezji.



gosiasamosia
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 102
Rejestracja: Nie Sie 21, 2011 3:44 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez florma » Wto Paź 25, 2011 8:50 am

Trwałość tulipanów zależy od odmiany. Te na zdjęciu, typu "strąk", powinny się sprawdzić. Zwłaszcza jeśli bukiet będzie na łodygach i będzie go można wstawić do wody. Myślę tylko, że w przedstawionym bukiecie jest trochę zbyt dużo kwiatów. Miejsce trzymania jest zbyt grube i bukiet robi się nieporęczny i ciężki.
www.florma.pl - dekoracje wydrukami
florma
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 14
Rejestracja: Pon Wrz 12, 2011 5:02 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez magicznacalineczka » Wto Paź 25, 2011 4:06 pm

Ryzyko jest tylko wtedy, gdy sie one rozwina, nie wygladaja juz tak pieknie jak te zwiniete w takim pęku. Mysle, ze tez szybko mozna je uszkodzic, ale nie znam sie, nie jestem florystką :)
Awatar użytkownika
magicznacalineczka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 137
Rejestracja: Sob Lut 19, 2011 7:23 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez joka » Śro Paź 26, 2011 8:50 am

Dziewczyny macie jakieś ciekawe przykłady bukietów w połączeniu białych (beżowych) kwiatów z zielonymi. Mam prostą sukienkę na gorsecie w kształcie litery A. Wzrost około 167 cm.  Na moim weselu będzie kolor przewodni seledynowy z białym i dodatkami z motyli. Jednak kompletnie nie znam się na kwiatach :( Potrzebuje pomocy, jaki rodzaj i jaki kształt bukietu doradzacie? Chciałabym pójść do kwiaciarni z gotowym pomysłem. Noi zależy mi aby kwiaty długo stały, gdyż nie będę miała welonu i będę rzucać bukietem, a nie chciałabym rzucać zwiędniętymi kwiatkami.

joka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 18
Rejestracja: Pon Paź 24, 2011 8:16 am
Miejscowość: Wrocław

Re: Jaki bukiet??

Postprzez magicznacalineczka » Śro Paź 26, 2011 4:42 pm

Znalazłam taki. Nie wiem jakie bukiety lubisz, ale ja lubie klasyczne, w ksztalcie tzw. kulki. Nie lubie gdy z bukiety zwisa jakis ogon dodatkowy lub gdy kwiaty sa ulozone w wachlarz np.
Awatar użytkownika
magicznacalineczka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 137
Rejestracja: Sob Lut 19, 2011 7:23 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez gosiasamosia » Śro Paź 26, 2011 5:19 pm


Piękny bukiet! Chciałabym jeszcze wiedzie jak nazywają się te zielone kwiaty i ten biały na pierwszym planie. Nie mówię tu ani o orchideach ani o tulipanach, które także tu widzę



gosiasamosia
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 102
Rejestracja: Nie Sie 21, 2011 3:44 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez florma » Śro Paź 26, 2011 6:11 pm

Zielone to hortensje, białe to chyba eustoma. Ja osobiście z zielonych kwiatów polecam chryzantemy gałązkowe. Są bardzo dekoracyjne i względnie tanie. Poniżej przykładowa realizacja.
www.florma.pl - dekoracje wydrukami
florma
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 14
Rejestracja: Pon Wrz 12, 2011 5:02 pm

Re: Jaki bukiet??

Postprzez florma » Śro Paź 26, 2011 6:14 pm

magicznacalineczka napisał(a):Ryzyko jest tylko wtedy, gdy sie one rozwina, nie wygladaja juz tak pieknie jak te zwiniete w takim pęku. Mysle, ze tez szybko mozna je uszkodzic, ale nie znam sie, nie jestem florystką :)


Zgadzam się, tulipany są dość kruche, o czym wszystkie pewnie dobrze wiemy i nie raz się przekonałyśmy Jeśli kwiaty będą świeże, nie powinny się rozwinąć.
www.florma.pl - dekoracje wydrukami
florma
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 14
Rejestracja: Pon Wrz 12, 2011 5:02 pm

Następna

Wróć do Dekoracje i bukiety ślubne



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Przejdź do portalu >>

cron