Proaction - prośba o opinie

zdjęcia ślubne, plenery, wideofilmowanie

Proaction - prośba o opinie

Postprzez Dagusia » Nie Sty 16, 2011 11:13 pm

Jestem na etapie wyboru fotografa i może kamerzysty na naszym ślub. Zdjęcia i filmy na ich stronie bardzo mi się podobają, ale szukam opinii na temat współpracy z tą firmą? Czy ktoś miał ich na swoim ślubie i jak się spisali?

Polecam skorzystanie z forumowej wyszukiwarki
Moderka
Dagusia
świeżutko na forum
świeżutko na forum

Re: Proaction - prośba o opinie

Postprzez P&M » Śro Maj 25, 2011 3:19 pm

[url=member4356.html]member4356.html[/url]madeleine013- dlaczego uważasz że o ProAction nie można napisać nic dobrego ?
Damian z tej firmy rok temu kręcił film na moim ślubie i weselu.  Rezultat jego pracy przeszedł najśmielsze oczekiwania moje i mojego męża. Film nagrany jest ciekawie do takiego stopnia że sięgamy po niego przynajmniej raz w miesiącu i jeszcze nam się nie znudził. Sam Damian w czasie uroczystości w kościele i potem na weselu był dla nas i gości niewidzialny. Jest to człowiek sympatyczny i otwarty na wszelkie propozycje związne z nagraniem filmu. Uważam że firma ta nie musi się reklamować bo i bez tego ma masę chętnych na swoje usługi choćby z poleceń. My żałujemy tylko że dwa lata temu podpisując z nimi umowę na film nie zdecydowaliśmy się tez na zdjęcia. Podpisaliśmy umowę o zdjęcia z inna firmą i niestety nie jestesmy zadowoloni chocby dlatego że na zdjęciach z wesela prawie nas niema. Na 300 zdjęciach z wesela jesteśmy może na 50. ProAction polecam z czystym sumieniem.

Awatar użytkownika
P&M
często tu wpadam
często tu wpadam

Miejscowość: Wrocław

Postprzez kasiulka86 » Czw Lis 10, 2011 9:20 am

Czy ktoś ma jeszcze opinie o Proaction - konkretnie chodzi mi o filmowanie :)

Awatar użytkownika
kasiulka86
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)

Postprzez _KASIA_ » Czw Lis 10, 2011 11:35 pm