ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

zdjęcia ślubne, plenery, wideofilmowanie

 

ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez klaudynka » Pon Wrz 14, 2009 9:59 am

chciałam Was zapytac, ile otrzymacie zdjec od swoich fotografów chodzi mi o łączna liczbe sztuk na plycie w tym ze wskazaniem ile obrobionych
nie wdajac sie juz w szczegoly ile wydrukowanych, czy w albumie itd
prosze piszcie po prostu liczby
zdaje sobie sprawe, że istotne kto robi zdjecia, jkam sprzetem, jakosc ich, cena zdjec itd, jednakze fotoggrafowie ktorzy mi sie podobaja dają 200 zdjec - pieknie obrobione i tylko  to i dlatego chcialabym miec porownianie czy tkaie liczby to ok, czy moze ktos mnie nie nakreca tutaj w butelke :) czy nie bede jedyna panna mloda ktora ma tak malo zdjec
bardzo prosze o inf. ile Was wam oferuja zdjec
klaudynka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 101
Rejestracja: Śro Sie 12, 2009 9:20 am

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez jumka » Wto Wrz 15, 2009 12:57 pm

klaudynka napisał(a):
czy nie bede jedyna panna mloda ktora ma tak malo zdjec
bardzo prosze o inf. ile Was wam oferuja zdjec


Nie będziesz :D

Ja również zdecydowanie stawiam na jakość a nie ilość i zdjęć będę miała 180.
Awatar użytkownika
jumka
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 144
Rejestracja: Śro Kwi 08, 2009 10:55 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez lilka886 » Śro Wrz 16, 2009 10:39 pm

My dostajemy od fotografa 30 zdjęć o formacie 20x30 i 600 zdjęć na płytce dvd


lilka886
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 233
Rejestracja: Wto Wrz 15, 2009 12:47 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez wi. » Czw Wrz 17, 2009 12:21 am

my dostaliśmy

- 30 zdjęć w formacie 15x21 wyretuszowanych
- 180 zdjęć w formacie 10x15
- ok. 1090 zdjęć na płycie. (normalnie dawali 400)

wszystkie zdjęcia są wysokiej jakości i profesjonalnie wykonane. No ale jak się mam dobry sprzęt i talent to i zdjęcia wychodzą takie jak powinny nawet w dużej ilości.

Koszt 1500zł na rok 2008.


wi.
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1682
Rejestracja: Pon Gru 03, 2007 11:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez lilka886 » Czw Wrz 17, 2009 8:21 am

Wow! ja dostaje 600 zdjęć i uważam, że to dużo a co dopiero 1000....nieźle:) ale uważam, że to juz za dużo. No chyba, że wszystkie są świetne i super sie je ogląda, bo wiadomo, że potem takie oglądnaie może być nudne....a do filmu itrzeba bedzie wybrac pare zdjec.


lilka886
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 233
Rejestracja: Wto Wrz 15, 2009 12:47 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez nurse8 » Czw Wrz 17, 2009 7:39 pm

My mamy na płycie ponad 900 i też myślałam, ze nudno bedzie ogladac. A jak ludziom puszczamy to wszyscy po zakończeniu zdziwieni, ze już koniec.
Awatar użytkownika
nurse8
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1291
Rejestracja: Wto Wrz 16, 2008 10:01 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Myrtle_Corbin » Czw Wrz 17, 2009 10:48 pm

Witam, mam pytanie do Par Młodych już po najpiękniejszym dniu swego życia ;) Czy Wasi fotografowie dają Wam zdjęcia wybrana przez nich samych czy też uczestniczycie w wyborze zdjęć do Waszego albumu?  Czy oprócz albumu ze zdjęciami i płyty DVD macie jakieś inne propozycje? np pokazy slajdów?
Myrtle_Corbin
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 7
Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 3:57 pm

Postprzez wi. » Czw Wrz 17, 2009 11:20 pm

Myrtle_Corbin napisał(a):
Witam, mam pytanie do Par Młodych już po najpiękniejszym dniu swego życia ;) Czy Wasi fotografowie dają Wam zdjęcia wybrana przez nich samych czy też uczestniczycie w wyborze zdjęć do Waszego albumu?  Czy oprócz albumu ze zdjęciami i płyty DVD macie jakieś inne propozycje? np pokazy slajdów?


dali nam wszystkie jakie zrobili oprócz tych rozmytych, poruszonych, nieostrych i ogólnie nienadających się do oglądania.

i z tych fotek wybieraliśmy to co chcemy mieć wydrukowane.



wi.
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1682
Rejestracja: Pon Gru 03, 2007 11:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Wiktoria_S » Pią Wrz 18, 2009 7:17 am

My otrzymaliśmy 319 zdjęć od fotografki która była z nami od przygotowań do nocnej sesji plenerowej na Ostrowie Tumskim- ponadto dostaliśmy te same zdjęcia z białymi ramkami, które moim zdaniem wyglądają rewelacyjnie na czarnych stronach albumu (taki chcieliśmy i taki mamy). Od fotografa który był z nami tylko w kościele dostaliśmy 58 zdjęć i tez jestem z nich bardzo zadowolona.

Osobiście uważam, że to nie ilość a jakość zdjęć jest najważniejsza, a na jakość składają się oprócz ostrości, jeszcze pomysł i talent w chwytaniu tych ważnych chwil. Ja jestem zadowolona z moich zdjęć i prezentacji, która była dla nas niespodzianką a wygląda świetnie- taki 15 minutowy pokaz, ale zrobiony z jajem i naprawdę fajnie jest go oglądać i o wiele lepiej się ogląda niż same zdjęcia w albumie, bo jest w nim opowiedziana nasza historia i TEN dzień w taki sposób że jak go oglądam to powracają do mnie wszystkie cudowne emocje które towarzyszyły mi w dniu ślubu. Więc osobom, które jeszcze nie wybrały fotografa radzę się przyjrzeć zdjęciom, ale też popytać o prezentację- to na prawdę fajny pomysł- moim zdaniem nawet lepszy niż kamerzysta, a na pewno o niebo lepszy niż przypadkowy kamerzysta, który wchodzi w kadr fotografowi i później na każdym zdjęciu mamy uwiecznionego tego tzw. kameruna jak to niektórzy mówią :)




Wiktoria_S
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 711
Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 4:58 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez nurse8 » Pią Wrz 18, 2009 7:42 pm

Myrtle_Corbin napisał(a):
Witam, mam pytanie do Par Młodych już po najpiękniejszym dniu swego życia ;) Czy Wasi fotografowie dają Wam zdjęcia wybrana przez nich samych czy też uczestniczycie w wyborze zdjęć do Waszego albumu?  Czy oprócz albumu ze zdjęciami i płyty DVD macie jakieś inne propozycje? np pokazy slajdów?
My dostalismy wszystkie zdjecia na płytce i mieliśmy sobie bybrać do albumu + które w jakim formacie.
Awatar użytkownika
nurse8
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1291
Rejestracja: Wto Wrz 16, 2008 10:01 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez berbyll » Wto Lis 24, 2009 3:18 pm

M dostaniemy 100 zdj. w dwóch albumach (60 + 40), foty wklejane, bo nie chciałam słynnego w dzisiejszych czasach fotoalbumu. Wszystkie zdj, które zostaną zrobione w dwóch dniach wesela. Plener w dniu ślubu - taki podstawowy. Taki prawdziwy plener będziemy mieli w innym dniu niż ślub. Na podziękowanie dla rodziców ( w tym samym dni) będą dwa zdjęcia w ramkach.Albumy dla rodziców możemy wziąć, ale to już za dodatkową opłatą ( 250 zeta za jeden album).Dodatkowo mamy jeszcze takie podziękowania  dla gości foto. Z każą rodzinką będzie osobne zdjęcie. Ciekawe jaka będzie jakość tych wszystkich zdjęć hmmm. Mam nadzieję, że taka jak była nam pokazywana.


Awatar użytkownika
berbyll
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1024
Rejestracja: Pon Lis 23, 2009 9:52 pm
Miejscowość: ...

Postprzez bystra » Czw Gru 03, 2009 3:57 pm

My dostalismy 200 zdjec +30 plener. Wszystkie obrobione, jak z katalogu :) Moim zdaniem to i tak za duzo bo  nie moglam sie zdecydowac, ktore wywolac :)
w 2008 roku zaplacilismy 2 300 zl.

IMHO nie liczy sie ilosc, ale jakosc, chyba ze ktos potrafi i lubi sam obrabiac fotki to wtedy faktycznie z tysiaca mozna sobie samemu powybierac i obrobic. ja jestem wygodna :)




Córeczka Aneczka 20.05.2010
bystra
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 673
Rejestracja: Śro Sty 30, 2008 8:35 pm

Postprzez wiola898 » Pon Cze 07, 2010 8:12 pm

ja mam ok 1200:) osobno mam foldery na płycie: np. wesele-600zdjęc,plener-200,dom-100 itp. ogółem bardzo fajne ujecia. duzo zdjęc z pleneru obrobionych specjalnie,ale tez orginały,więc moge sobie je wywoływac kiedy chce. a i do tego piekny album 100 zdjęc:tam jest takie całe wesele,slub,plener w jednym:)
video fenix
wiola898
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 8
Rejestracja: Pią Cze 04, 2010 11:07 am

Postprzez Nanu » Pon Cze 07, 2010 8:23 pm

Mi fotograf powiedział, że on zawsze daje absolutnie WSZYSTKIE udane ujęcia i nie liczy ile ich jest. Ale spodziewam się, ze na pewno kilka setek będzie, bo mniej więcej tyle dostają młode pary potem od niego.
[U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/zrp0egz2hq4twaep.png[/IMG][/URL]
[/U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/9o2zs8fwswtx6z85.png[/IMG][/URL]
[IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/km5s8u69blg6fbcp.png[/IMG]
[URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mmflbnpltm.png[/IMG][/URL]
Awatar użytkownika
Nanu
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 3529
Rejestracja: Pon Maj 17, 2010 10:28 am
Miejscowość: małopolska

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez dabrowianka » Pon Sty 10, 2011 8:39 pm

Dostaliśmy 235 zdjęć na płycie i album, w którym mamy 80 wybranych fotek, w formacie chyba 15x21. Myślę, że nie ma co iść na ilość, ważniejsze, żeby zdjęcia były dobrze zrobione, ale wiadomo, każdy myśli inaczej...
dabrowianka
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 37
Rejestracja: Wto Sie 03, 2010 8:31 pm
Miejscowość: Wrocław/Opole

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez Erill » Śro Sty 12, 2011 4:42 am

My, łącznie z plenerem mamy 1600 ;) Ciut ponad ;) (od samych przygotowan fryzjersko-makijażowych)
Ale to dlatego, że po pierwsze fotograf to mój dobry znajomy, często razem pracujemy, a dwa wystawił mnie już były znajomy który miał zrobić video z imprezy i Rafał stwierdził, że da mi wszystkie (ostre, dobre) skoro nie miałam video :)
Jeszcze nie wybraliśmy tych do albumu ;) Ciągle nam brakuje czasu i chyba tych w albumie jest ok 30. Ale poza tymi w albumie mamy możliwośc obronienia wybranych przez nas zdjęć ale tak do 300 zdaje się :)
Aczkolwiek nie każde zdjęcie moim zdaniem do obróbki się nadaje i niektóre warto zostawić po prostu takie sote :) bardziej oddają klimat :)
Awatar użytkownika
Erill
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 254
Rejestracja: Śro Sty 12, 2011 3:45 am
Miejscowość: Wroc.Love

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez marika.trzebnica » Wto Mar 29, 2011 5:29 pm

1600 to już sporo, tylko jakiej jakości ?
Awatar użytkownika
marika.trzebnica
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 60
Rejestracja: Pią Mar 18, 2011 10:26 am
Miejscowość: Trzebnica

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez Dorek » Wto Mar 29, 2011 6:40 pm

My wg umowy dostaniemy w sumie ok 300 zdjęć po obróbce a pozatym wszystkie wykonane niezależnie ile ich będzie.

Dziękujemy i polecamy: Sala Balkon, Witold i Iwona- fotografia, Wokutuner- video, Gawenda Dance, Cukiernia Joker, Violetta- kwiaty, Daria Drozdalska- Kachnikiewicz- makijaż,
Awatar użytkownika
Dorek
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 466
Rejestracja: Pon Kwi 12, 2010 11:50 am
Miejscowość: Wrocław

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez Nanu » Wto Paź 18, 2011 1:07 pm

My ostatecznie dostaliśmy dokładnie 489 zdjęć. Fotograf pytał czy ma jeszcze przejrzeć zdjęcia i dobić do 500, ale powiedziałam, że to wystarczy. Prócz oficjalnej płytki dostaliśmy jeszcze prawie 3,5 tysiąca pozostałych zdjęć, a stamtąd wyłuskałam jeszcze trochę fotek (takich tylko dla nas), więc ostatecznie mamy bardzo dużo zdjęć ;)
[U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/zrp0egz2hq4twaep.png[/IMG][/URL]
[/U][URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/9o2zs8fwswtx6z85.png[/IMG][/URL]
[IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/km5s8u69blg6fbcp.png[/IMG]
[URL=http://www.suwaczki.com/][IMG]http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mmflbnpltm.png[/IMG][/URL]
Awatar użytkownika
Nanu
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 3529
Rejestracja: Pon Maj 17, 2010 10:28 am
Miejscowość: małopolska

Re: ile otrzymujecie zdjęc od fotografa ????

Postprzez Phatka » Wto Paź 18, 2011 1:46 pm

Nanu, to rzeczywiście konkretna ilość :) bardzo fajnie! Będziecie mieć niesamowitą pamiątkę i będzie co pokazywać gościom, którzy byli na ślubie i weselu i którzy na pewno czekają z niecierpliwością :p


  
Awatar użytkownika
Phatka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 3400
Rejestracja: Pon Lut 07, 2011 11:55 am

Następna

Wróć do Fotografia i wideofilmowanie



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>