Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

organizacja, lokale, oczepiny, program wesela, podziękowania, menu, terminy

 

Postprzez marlinka1 » Czw Sie 27, 2009 10:27 pm

no cóż gospodarz który ze mną rozmawiał mówił że nie ma szans na 120 osób a przy takiej dużej liczbie gości musi być trochę luźniej
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez M » Czw Sie 27, 2009 11:51 pm

może to jakas inna sala jeszcze bo naprawde było pond 100 osób i nie było ciasno...a własciciel jak mowisz wie najlepiej wiec nie wiem juz o co chodzi :)
M
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 567
Rejestracja: Czw Lip 30, 2009 11:10 pm

Postprzez Wiktoria_S » Pią Sie 28, 2009 5:03 am

w Szymanowie 2200-2500, ale to już z licznikami, naczyniami itd. Ogólnie sala to 1500 + liczniki (w zależności czy są poprawiny czy nie różnie, ale około 400-500) + 300 (obrusy, naczynia, sztućce- ten koszt odpadaj jak ktoś ma catering). A od sali w Szymanowie dużo ładniejsza jest sala w Krynicznie- przede wszystkim zadbane zaplecze kuchenne, cieplejsze kolory na sali (ładny brzoskwiniowo-pomarańczowy), a dla tych co mają daleko to transport można wynająć i polecam busy prywatnych osób które sobie czasami dorabiają, nie mam tel do konkretnej osoby ale są takie oferty i myślę że nie byłby to bardzo duży kosz.




Wiktoria_S
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 711
Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 4:58 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez ewerla » Nie Wrz 20, 2009 9:33 am

jasada napisał(a):Hej!
Czy któraś z was ma zdjęcia z sali weselnej Dalie na ul. Długiej przy wiadukcie? Słyszyałam, że jest po remoncie, jestem ciekawa jak wygląda.
Pozdrawiam


W zdjęciach nie pomogę.
Sala mi się podobała,znajomi mieli też bardzo sprawną obsługę.Minus to tylko za miejsca parkingowe,które w większości są "za płotem";-)
ewerla
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 27
Rejestracja: Pią Wrz 19, 2008 6:58 am

Postprzez jasada » Pon Wrz 21, 2009 6:12 pm

Ewerla czy wiesz może czy jest tam jakaś kucharka i obsługa czy też trzeba sobie samemu poszukać cateringu? I czy orientujesz się jaki jest średni koszt na osobę?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
jasada
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 984
Rejestracja: Sob Sie 29, 2009 10:34 am
Miejscowość: wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez joanna.k » Wto Paź 26, 2010 7:31 pm

Witam, zdecydowanie nie poleca sali "Marzenie" na ul. Długiej. My mieliśmy  tam wesele, oczywiście się wszystko udało ale ile było nerwów, szkoda gadać. Prezes ogródków który wynajume sale przy podpisywaniu umowy miły, sympatyczny zapewnia że oczywiście nie bedzie żadnych problemów a jak się okazało w środę wchodzilismy na sale i sie zaczęło... Wesele na 110 osób od dał tylko 90 talerzy, sztućcy, szklanek, kieliszkó itd. bo jak stwierdził "i tak nie przyjdą wszyscy goście" Na drugi dzień tylko dzieki mojemu mężowi i rozmowie "twarzą w twarz" :p prezez dał brakujące naczynia. Prezesowi bardzo się nie podobało żę sale bedzie stroić firma dekoracyjna, gdy firma robiła co do nich nalezy chodził po sali i komentował że brzydko żę za bogato że jemu się nie podoba i ciekawe kto to wszystko posprzata. Poza tym dzień przed weselem zepsuł się piekarnik na sali i nasze kucharki nie miały w czym piec mięsa itp. Prezes stwierdziłżęto nasza wina i we własnym zakresie mamy sobie naprawić. wtedy zrobiło się naprawdę gorąco. Zdecydowanie nie polecam, chyba jednak warto wydać trochę wiecej pieniędzy ale mieć wszystko z głowy i nie użerać się z ludzmi którzy się do tego nie nadają. Pozdrawiam wszystkie przyszłe Panny Młode i nie zazdroszczę  że te wszystkie przygotowania jeszcze przed wami.

joanna.k
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 8
Rejestracja: Nie Sty 31, 2010 8:39 pm

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez kasiakuzniki » Czw Paź 28, 2010 8:25 am

szkoda że w lutym nie doczytałam że będziesz organizowała tam swoje wesele!! ja byłam tam na weselu wszystko było ok tylko że było 89 osób i juz był straszny ścisk więc nie wyobrażam sobie 110 czy 120 osób jak zapewnia ten nie miły Pan, ja również byłam tam pytać o sale ale ten Pan kompletnie mnie nie przekonał i całe szczęście zdecydowalismy się zrobić wesele pod Wrocławiem cena była niezła 160zł od osoby za 1 dnień w tym litr napoi na głowę owoce i herbata i kawa bez końca!ja byłam i jestem strasznie szczęśliwa że zrezygnowałam z działek!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Awatar użytkownika
kasiakuzniki
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 416
Rejestracja: Sob Wrz 05, 2009 4:06 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez joanna.k » Czw Paź 28, 2010 2:01 pm

U nas było dokładnie 107 osób i jesli chodzi o miejsca to nie było tak źle, nie powiem że było rewelacyjnie duuuzo miejsca ale jak był pociąg :P to wszyscy spokojnie dali radę. Ale i tak zastanówcie się trzy razy zanim wybierzecie tą salę, naprawdę nie warto. Nie to żebym ja miała cos przeciwko działką no uważam ż jest to fajne rozwiązanie, taniej i jakoś tak przytulniej. Jeszcze jesli chodzi o nasze wesele to moi goście którzy przyjechali z mazur bylki przygotowani na wesele w stylu miejskim czyli wesele na sztywno, mało jedzenia ale za to wykwintnie podane itp. Natomiast byli miło zaskoczeni jak zobaczyli salę na działkach, mielismy piękną pogodę można było wyjść na zewnątrz sali, dookoła pełno zieleni, dzieci mogły się pobawić w piaskownicy wiec jeśli chodzi o to, to był to ogromny plus.

joanna.k
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 8
Rejestracja: Nie Sty 31, 2010 8:39 pm

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez jasa » Wto Lis 02, 2010 8:49 pm

Parę postów wyżej była już informacja na temat sali na Osobowicach. Jest zamknięta nie robią już tam wesel.
jasa
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 25
Rejestracja: Pią Wrz 10, 2010 9:01 pm

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez ewelinka89 » Pią Mar 18, 2011 2:17 pm

Byłam dwa razy na weselach przy ogródkach działkowych i przyznam, że nigdy bym się na coś takiego nie zdecydowała.. Warunki zazwyczaj kiepskie (szczególnie sanitarne), dojazd zazwyczaj ciężki - pamiętam jaki problem był z zamówieniem taksówki, bo nie chciały wjeżdżać w zabłocone ścieżki, raz dojechaliśmy tylko do drogi i efekt był taki, że nogi i buty myłam w zlewie.. Pełno komarów i innego robactwa. Byliśmy przy gliniankach i niedaleko Hallera, tej na długiej nie widziałam.
ewelinka89
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 453
Rejestracja: Pon Mar 14, 2011 9:54 pm

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez valhalla » Pią Mar 18, 2011 4:18 pm

trzeba liczyć ok 200zł os, jeśli bierzesz pod uwagę restaurację itp. masz  tam w cenie obsługę. Chyba, że chcesz wynająć samą salę i dodatkowo wynająć kucharki i kelnerów- ale tu nie pomogę.
na tej stronie masz bazę firm - http://www.przewodnikmp.pl/baza-firma/10-sale-weselne-restauracje-hotele-i-noclegi/
musisz poprzeglądać i powysyłać maile. Wszystko zależy od tego czy chcesz we Wrocławiu czy trochę za Wrocławiem, z poprawinami czy bez, jaki rodzaj menu, czy w tym roku czy następnym itp. Niestety nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie ;) sal weselnych jest mnóstwo- zależy czego szukasz, jakie to ma być wnętrze itp.


Dziękujemy i polecamy: Karczma u Michelle, Dj- Łukasz Basta, barman- Marcin Szuścik, fotograf- Łukasz Sulka, dekoracje kwiatowe- p. Viola, makijaż- Barbara Romer, fryzjer-Sylwia Larisz, salon sukien ślubnych Clarissa, cukiernia Godek, transport- Idenbus.
Awatar użytkownika
valhalla
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 2070
Rejestracja: Pon Cze 14, 2010 7:52 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez agejsza7 » Pią Mar 18, 2011 4:26 pm

na ile osob sa sale tam na długiej i czy jest jakas obsługa


Proszę tego typu pytania kierować do konkretnej osoby na priv i nie zaśmiecać forum
Moderka
agejsza7
agejsza7
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 10
Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 7:35 pm
Miejscowość: wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez marlinka1 » Pią Mar 18, 2011 6:31 pm

witaj , jeżeli intereuje cię wesele na ok 50 osób to musisz koniecznie przeliczyc czy opłaca ci się robić na działkach czy w restauracji, ja miałam wesele właśnie na działkach ale na ponad 90 osób

wygląda to tak sala z wszystkimi opłatami za media (woda prąd ) na weekend to koszt od 800-2000 zł (ja płaciłam 1750)
większośc sal jest wyposażona w naczynia ale nie wszystkie albo beznadziejne ja dopożyczałm koszt 500 zł
to samo z obrusami stare i poplamione, ja wypożyczałam pokrowce na krzesła z szarfami  i obrusy koszt o ile pamiętam do 1000 zł
na takich salach musisz mieć kucharkę i kelnerki we własnym zakresie mój rewelacyjny kucharz z obsługą (3 dni pracy) koszt 2700 zł

więc tak to wygląda nie wiem jak teraz wygląda koszt od osoby w restauracji ale to ok 200 zł więc trzeba skalkulować tymbardziej że nigdy nie ma 100% frekwencji śród gości zawsze ktoś odpadnie i może się zrobić z tych 50 jakieś 35, a pozatym na takiej sali trzeba wszystko wysprzątac i pomyć po poprzednich wynajmujących, no i dekoracje firma zrobi je za ok 1000 zł a samemu to dodatkowa praca, życze rozważnych decyzji i w razie pytań chetnie pomogę....
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez emilanka » Śro Cze 15, 2011 4:37 pm

Witam

Chciałabym nieco odświeżyć temat związany z salą na ogródkach ponieważ jesteśmy w trakcie poszukiwań takowej :) Czy któraś z Was w ostatnim czasie odwiedzała takowe?



Awatar użytkownika
emilanka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 651
Rejestracja: Śro Cze 15, 2011 4:11 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez Pufa » Pią Sie 19, 2011 9:52 pm

Up, up, też jestem zainteresowana. Szczególnie - czy ktoś może się wypowiedzieć, w miarę aktualnie ;) na temat domu Dalie na długiej :)
Awatar użytkownika
Pufa
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 37
Rejestracja: Pią Sie 19, 2011 7:22 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez emilanka » Pią Sie 19, 2011 9:59 pm

Ja się mogę wypowiedzieć :) pierwotnie byliśmy zainteresowani salą na działkach więc troszku się rozeznaliśmy :) na długiej jest kilka sal... nie wiem jakie macie kryteria co do wyboru sali ( ile osób, jaki budżet), my kontaktowaliśmy się z właścicielem firmy planet gastro ( bardzo fajny i konkretny człowiek). On zajmuje się wynajmem sali ( po prawej stronie jadąc od Popowic za wiaduktem kolejowym, za domem działkowca) i cateringiem... Wydaje mi się że jest to dość rozsądna opcja ( my nie zdecydowaliśmy się ze względu na to że sala nie pomieściłaby nam 120 osób). W razie czego służę pomocą... I odpowiem na wszelkie pytania...



Awatar użytkownika
emilanka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 651
Rejestracja: Śro Cze 15, 2011 4:11 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez Pufa » Pią Sie 19, 2011 10:10 pm

Nam zależy na sali jakoś do 90 osób (sami nie wiemy na ile, ale nie więcej, może 'tylko' 50-60? a może w końcu będzie tylko obiad dla rodziny, prowadzimy rozeznanie :)). Budżet ciężko stwierdzić, oczywiście im mniej tym lepiej pieniążków pójdzie, ale bez przesady, żeby wesele w szopie robić :D
A jakie tam są sale po za Daliami i Marzeniem?
Pan z planet gastro wydaje mi się dawał ogłoszenie na groupona z jakiś miesiąc temu?:) a jak to wygląda - 120 zł za najtańsze menu + koszt wynajęcia sali, czy sala jest wliczona w koszta menu? My się zastanawiamy nad własnym kucharzem, już mam pewną sprawdzoną Panią na oku, ale to wszystko to są bardzo luźne gdybania :)
Po więcej zgłoszę się na priva, pewnie niedługo :)
Awatar użytkownika
Pufa
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 37
Rejestracja: Pią Sie 19, 2011 7:22 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez emilanka » Sob Sie 20, 2011 8:59 am

Ja widziałam tylko "Marzenie", ma być teraz na dniach remontowana... Ogólnie cena wynajęcia sali to około 1000 zł... Jeżeli przez planet gastro koszt jest chyba o 200 zł wyższy ale masz w cenie już dekorację sali ( wybierasz sobie co chcesz), pokrowce na krzesła itd... Ceny menu są rozsądne i są jego różne warianty. Ogólnie za 150 zł od osoby można zrobić całkiem wystawne wesele z poprawinami... Aha i z tego co wiem są dość napięte terminy na przyszły rok :)



Awatar użytkownika
emilanka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 651
Rejestracja: Śro Cze 15, 2011 4:11 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez gofereczek » Sob Sie 20, 2011 8:49 pm

Cześć, ja robiłam moje wesele na działkach na Rakowieckiej (Niskie Łąki), wszyscy byli bardzo zadowoleni, sala super, obsługa rewelacja a jedzonko pychaaaaaaaa, aż za dużo było.
Mieliśmy menu za 150zł/osoba w tym było 5 gorących posiłków i to zdecydowanie za dużo.
Mieliśmy jeszcze do tego stół wiejski, więc naprawdę te 5 posiłków i jakieś jeszcze do tego sałatki, śledzie,  wędlina, galareta, sery, zdecydowanie za dużo. Wszystko co nam zostało z wesela zostało nam zwrócone.
Jeżeli macie jakieś pytania, to zapraszam na priva.
gofereczek
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 34
Rejestracja: Pią Lut 05, 2010 7:38 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: Sala na ogródkach działkowych - Wrocław

Postprzez krimsa » Nie Paź 09, 2011 12:24 pm

Witam,

Jeśli macie aktualne namiary na sale na ogródkach działkowych na ok 115 os => Wrocław, Szymanów, Kryniczno
proszę podeślijcie na priv.

Dziekuje.
D.
krimsa
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 14
Rejestracja: Nie Paź 09, 2011 12:18 pm

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wesele



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>