Zespół na wesele - Dolnośląskie - kogo polecacie?

orkiestra, DJ, muzyka w kościele, oprawa muzyczna na przyjęciu weselnym, program artystyczny, pokazy sztucznych ogni, inne atrakcje

 

Postprzez barbórka » Nie Maj 25, 2008 1:55 pm

Słuchałam ostatnio demo zaspołu "5 Muza". rzeczywiście są super!
Niestety są też bardzo! drodzy!!! Za samo wesele biorą 6200 zł!!! (od 18 do 5 rano) + 500 zł każda dodatkowa godzina
Poza tym z racji tego że są z daleka trzeba zapłacic za dojazd i wychodzi 1036 zł (za dojazd do Wrocławia).
Pozdrawiam :)
barbórka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1489
Rejestracja: Pią Gru 07, 2007 8:29 pm

Postprzez kasia m. » Pon Sie 25, 2008 8:38 pm

ilość osób w zespole według mnie nie jest najważniejsza na weselu.JA miałam dwu osobowy zespół a ludzie świetnie bawili się do rana( nawe ta część rodziny mojej i męża która byłam pewna że będą sztywno siedzieć szaleli na parkiecie)grają muzykę która przypada do gustu młodym i starszym:)
kasia m.
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 32
Rejestracja: Śro Mar 12, 2008 8:52 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez Viola » Śro Lis 12, 2008 7:01 pm

Witam kobitki
Dawno tu nie zerkalam, poniewaz Ja juz jestem PO
Ja moge polecic zespol Cytrusband ( 4 mezczyzn i jedna kobieta)
Viola
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 49
Rejestracja: Nie Lis 26, 2006 12:59 pm

Postprzez kaczka196 » Czw Sty 29, 2009 1:09 pm

jakoś sie nie mogę odzwyczaić od zaglądania na forum ;)
u mnie co prawda ponad roczek temu grał zespół Kanon z Wroclawia, ale zabawa była przednia! Byli po prostu świetni.
Ja miałam skład 2 osobowy z wokalistką ale z tego co wiem to graja w składnie od 2 do chyba 4 osób bo taki skład też mi proponowali i miał byc tam gitarzysta i saksofonista.
pozdrawiam wszyskie przyszłe pary młode i udanego weselicha ;P

Awatar użytkownika
kaczka196
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 31
Rejestracja: Czw Cze 08, 2006 5:48 pm

Postprzez Agusiak » Pią Sty 30, 2009 2:58 pm

Ja takze polecam swój zespół VooDoo. wiem, że opinia Panny Młodej nan niewiele sie zda, ale po naszym weselu zdecydowali sie na ten zespól nasi zanjomi ( dwie pary ) oraz moja koleżnka wynajłęa go na firmową imprezę. Cena jest przystepna, skład to : 2 dziewczyny i chłopak.
Awatar użytkownika
Agusiak
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 138
Rejestracja: Pon Lut 11, 2008 3:34 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Dziuńka » Czw Lut 05, 2009 1:34 am

Drogie forumowiczki!!!Poszukuję zespołu na wesele
:) Podczepiam się więc pod ten temat aby nie tworzyć nowego. Mam
nadzieję, że będę mogła liczyć na Was. Najbardziej zależało by mi na
opinii dziewczyn, które są już po ślubie, chociaż pewnie większość PM
2009 jest także po poszukiwaniach i przesłuchaniach :)



A teraz konkrety: poszukuję zespołu składającego się max. z 3 osób,
najlepiej wokal zarówno damski jak i męski (zależy mi bardzo na
urozmaiceniu), nie ma to być live band, ważne aby mieli dobre podkłady
i fajnie jeśli potrafią zagrać np. na gitarze.



Znalazłam jeden zespół, który odpowiada moim preferencją i ma świetne
demo (LIONS MUSIC). Mają swoją stronkę ,której adresu nie mogę podać
oczywiście...ale łatwo ich znaleźć w necie ;). Jeśli ktoś miał ich na
weselu, bawił się gdzieś gdzie grali lub słyszeliście o nich cokolwiek
- proszę piszcie!!! Właśnie takiego lub podobnego zespołu szukam...

Pozdrawiam!!!
<a href="http://www.przewodnikmp.pl"><img src="http://www.przewodnikmp.pl/img-050620100080.png" alt="ślub, wesele" border="0"></a>
Dziuńka
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 61
Rejestracja: Pią Sty 23, 2009 6:58 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Dziuńka » Sob Lut 07, 2009 8:34 pm

Ponawiam moją prośbę. Poszukuję zespołu - opis wyżej.Mam drugą propozycję, zespół KANON (kaczka196 wielkie dzięki).Jeśli możecie polecić coś podobnego, będę bardzo wdzięczna. Aha - oczywiście opinie o zespołach które tutaj do tej pory wymieniłam będą mile widziane :)
<a href="http://www.przewodnikmp.pl"><img src="http://www.przewodnikmp.pl/img-050620100080.png" alt="ślub, wesele" border="0"></a>
Dziuńka
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 61
Rejestracja: Pią Sty 23, 2009 6:58 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez gori » Nie Lut 08, 2009 2:15 pm

Ja ostatnio słyszałam zespół Masters z Opola i powiem, że rewelka i my się na nich decydujemy.Braliśmy jeszcze pod uwagę Jajca w majonezie z Wrocka,  poziom w sumie ten sam, ale Mastersi mają to coś:)
Jak chcesz to info na priv:)
Ostatnio edytowany przez gori, Śro Cze 03, 2009 7:52 pm, edytowano w sumie 1 raz
gori
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 62
Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 2:52 pm

Postprzez Dziuńka » Wto Lut 10, 2009 12:26 am

Niestety gori, Mastersi są za drodzy dla mnie choćby nie wiem jak grali ;(  (4 os.,4500). Hmmmm, ten zespół Kanon mnie zaciekawił. Mają same dobre opinie...(O co chodzi z tymi suwaczkami??Niespodziewanie zniknęło mi odliczanie!!!To już drugi raz).
<a href="http://www.przewodnikmp.pl"><img src="http://www.przewodnikmp.pl/img-050620100080.png" alt="ślub, wesele" border="0"></a>
Dziuńka
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 61
Rejestracja: Pią Sty 23, 2009 6:58 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Agucha » Wto Lut 10, 2009 11:38 am

ciesze sie ze ktos u kogo gral zespol Voo Doo poleca ten zespol :parka: ,
ja szukalam dlugo i odrzucialam wiele zespolow ktore wymieniacie, jezdzilismy z narzeczonym po weselach i okazalo sie ze ten wlasnie zespol nam sie podobal najbardziej :D
pozdrowienia dla mojej imienniczki :D  i ktora wesele i caly ten pospiech i zamieszanie ma juz za soba
miłość wszystko zwycięży
Agucha
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 41
Rejestracja: Śro Kwi 30, 2008 12:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez gori » Wto Lut 10, 2009 3:28 pm

Dziuńka no to może zespół Retro  oni są tańsi a co do poziomu jaki prezentują to jest również bardzo wysoki, jest perkusja, gitara, klawisze i wokalistka. Grają wszystkie nowości i w różnych językach. Ja też brałam ich pod uwagę. Jak coś to mogę podesłać namiary:)
Ostatnio edytowany przez gori, Śro Cze 03, 2009 7:53 pm, edytowano w sumie 1 raz
gori
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 62
Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 2:52 pm

Postprzez anulek » Wto Lut 10, 2009 3:39 pm


Dziuńka,

myślę ze zespół AGMARO spełnia twoje oczekiwania: 3 osoby: 2 panów i 1 dziewczyna, wokal mieszany, fajnie bawią ludzi i nie są drodzy - jak się dowiadywalam w listopadzie to brali 1800zł.
Astrainca miała ich na swoim weselu i bardzo polecała:)


anulek
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 577
Rejestracja: Czw Lis 13, 2008 8:43 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez aernike » Wto Mar 03, 2009 8:31 am

Ja właśnie zastanawiam się nad zespołem i podoba mi się Just-Married, widzeliśmy ich na targach i mieli fajny występ, taki "z jajem'. Jak komuś nie zależy na instrumentach na żywo to może być niezły wybór. Tylko trochę się niepokoję, bo dosyć krótko działają i nie mogę znaleźć opinii na ich temat...

Awatar użytkownika
aernike
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1051
Rejestracja: Wto Lut 24, 2009 11:04 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Iza_izusia » Śro Mar 04, 2009 9:47 am

Ja też polecam Just-maried. Widziałam jak grają na targach i w klubie PRL. Będą grali u mnie na weselu.
Awatar użytkownika
Iza_izusia
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 134
Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 10:59 am

Postprzez aernike » Śro Mar 04, 2009 10:28 am

Iza_izusia czuję się podbudowana, że ktoś ma o Just-married jakąś dobrą opinię, bo póki co to wszędzie cisza. Bardzo mi się podobają, a najgorsze że jak nie oni to nie bardzo widzę inne pomysły... Chyba więc podpiszę z nimi umowę ;)

Awatar użytkownika
aernike
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1051
Rejestracja: Wto Lut 24, 2009 11:04 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Jena » Wto Kwi 07, 2009 10:46 am

aernike i Iza_izusia- świetny wybór!!! mi osobiście bardzo podoba się Just Married- chyba już nawet o tym pisałam :) byliśmy na spotkaniu z nimi w prlu wiec mam bardzo dobre o nich zdanie,
zdecydowaliśmy sie jednaka na zespół Bajan- ale to nie znaczy ze cos nie tak bylo  Just Married wiec mysle ze mozecie byc spokojne :)  

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Postprzez magt » Nie Maj 31, 2009 4:39 pm

jestem pare dni po weselu i z czystym sumieniem mogę polecić zespół Twist-grupa 5-osobowa: 4 facetów i wokal dziewczyna (choć niektóre utwory wykonują faceci); głosy mają niesamowite, Dorota potrafi wciągnąć gości w zabawę-pełna rewelka!
magt
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 83
Rejestracja: Sob Sty 17, 2009 7:14 pm

Postprzez eve » Śro Cze 03, 2009 8:11 am

MagdaT napisał(a):
jestem pare dni po weselu i z czystym sumieniem mogę polecić zespół Twist-grupa 5-osobowa: 4 facetów i wokal dziewczyna (choć niektóre utwory wykonują faceci); głosy mają niesamowite, Dorota potrafi wciągnąć gości w zabawę-pełna rewelka!

Bede miala Twist na swoim weselu:))) jak fajnie czytac kolejna pozytywna o nich opinie! a z Dorota, pomimo ze rozmawiamalm moze dwa razy, to mozna nawiazac swietny kontakt! znaczy od razu czuc ze jest bardzo fajna i kontaktowa osoba:)

Awatar użytkownika
eve
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1148
Rejestracja: Śro Sty 02, 2008 4:31 pm
Miejscowość: wroclaw/londyn

Postprzez anx » Śro Cze 03, 2009 9:50 am

Barbórka ale ja ich słyszałam 2 lata temu, może sposób prowadzenia też się zmienił, po prostu zwróćcie im na to uwagę i napewno wszystko wyjdzie tak jak powinno. A tak jak pisała może to po części wina gości. Poza tym całe wesele uważam za nieudane, mimo, że gościliśmy się w dobrym, chwalonym przez dziewczyny z forum hotelu to ja czułam się jak na bankiecie, wśród ludzi którzy nie widzą nic oprócz swojego nosa ;) Może to nieszczęśliwy zbieg okoliczności, że akurat tam grali.
Awatar użytkownika
anx
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1621
Rejestracja: Pią Cze 20, 2008 1:59 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez barbórka » Śro Cze 03, 2009 11:27 am

No powiem ich żeby zwrócili uwagę na "zabawianie" gości.
Z tym towarzystwem na weselu to masz rację :) Ja kiedyś byłam na takim weselu, własnie w niby super hotelu (chociaż jedzenie było co najmniej niedobre) i super zespół a goście w ogóle się nie chcieli bawić :(
barbórka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1489
Rejestracja: Pią Gru 07, 2007 8:29 pm

PoprzedniaNastępna

Wróć do Muzyka i oprawa artystyczna ślubu i wesela



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Przejdź do portalu >>