co na pierwszy taniec??

ceremonia, przysięga, formalności, organizacja

 

co na pierwszy taniec??

Postprzez ropuszka » Wto Sie 22, 2006 10:05 pm

Poszukujemy nadal... pioseknki na pierwszy taniec ;-) zostało nam zaledwie
miesiąc do ślubu a my nadal nie wiemy jaki utwór wybrać. Zastanawialiśmy się
nad "Moje jedyne marzenia" Anny Jantar
Prosze o radę, może ktoś zna fajną piosenkę.
Zapraszamy równiez do pamiętika przedśubnego, fajnie tak pisać blog;-)

www.skrypty.bizneswesele.pl/Pamietniki/pamietniki.php?mod=show&id=106
ropuszka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 4
Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 10:00 pm

Postprzez maja » Czw Sie 24, 2006 11:54 am

Masz w dziale muzycznym troche watkow o pierwszym tancu, poszperaj i moze cos Cie natchnie, chociaz pomysl z Jantar fajny,
pozdr:)
jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie...
Awatar użytkownika
maja
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 128
Rejestracja: Sob Maj 06, 2006 12:22 pm
Miejscowość: Ww

Postprzez Kamila » Pią Sie 25, 2006 2:24 pm

My tańczyliśmy walca angielskiego do piosenki Nory Jones "Come away with me".
Ropuszka a jaki taniec chcesz tańczyć?  
Codziennie zagłosuj na tego szkraba i poproś znajomych http://pl.lennylamb.com/#chusty_do_nosz ... onkurs/115  

Kamila
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 81
Rejestracja: Śro Cze 29, 2005 2:12 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Małgosia » Sob Wrz 02, 2006 5:28 pm

Ja własnie sluchalam NIEBIESKĄ PIOSENKE Grzegorza Tomczyka i az mi sie lezka zakrecila,mysle zeb bardzo by pasowala na pierwszy taniec.
Awatar użytkownika
Małgosia
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 81
Rejestracja: Wto Maj 09, 2006 9:32 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez sonja » Czw Wrz 14, 2006 3:38 pm

Moja kolezanka wybrala piosenke przewodnia z 4 wesel i pogrzebu, Wet wet wet... znacie ja, zapomnialam tytul, fajna tez!
jako i ja....
Awatar użytkownika
sonja
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 29
Rejestracja: Pią Kwi 28, 2006 11:43 pm

Postprzez Karolka » Czw Wrz 14, 2006 5:10 pm

Ja miałam na pierwszy taniec utwór z filmu Noce i dnie
Chciałam utwór bez tekstu
Ten był idealny
Karolka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 4
Rejestracja: Czw Wrz 14, 2006 5:06 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez Cathy » Czw Wrz 14, 2006 5:25 pm

a może "Szczęsliwej drogi już czas" w wykonaniu R.Rynkowskiego... ??


Awatar użytkownika
Cathy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 258
Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 4:18 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez magdiii » Czw Wrz 14, 2006 6:33 pm


A my zatańczymy " Angel" Robiego Wiliamsa
magdiii
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Czw Wrz 14, 2006 6:30 pm
Miejscowość: Włocławek

Postprzez Cathy » Czw Wrz 14, 2006 7:14 pm

mnie jednak najbedziej chwyta, zreszta nie mnie a Nas... "Niebieska piosenka" Tomczaka..... choć wcześniej wspomniane "Szczęśliwej drogi już czas" tez ma swoją wyjątkową wymowę jak na Dzień Ślubu...


Awatar użytkownika
Cathy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 258
Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 4:18 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez sonja » Pią Wrz 15, 2006 6:23 pm

Karolka napisał(a):
Ja miałam na pierwszy taniec utwór z filmu Noce i dnie
Chciałam utwór bez tekstu
Ten był idealny
Ma tym kawalku to chyba sama bym sie zaryczla ze wzruszenia :)
jako i ja....
Awatar użytkownika
sonja
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 29
Rejestracja: Pią Kwi 28, 2006 11:43 pm

Postprzez kajuta » Pią Wrz 15, 2006 8:21 pm

My już się zdecydowaliśmy na A.Jantar

pozdrawiam
kajuta
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 35
Rejestracja: Pią Wrz 15, 2006 7:46 pm
Miejscowość: Bojano

Postprzez ja_goda » Pią Wrz 15, 2006 11:15 pm

kajuta napisał(a):My już się zdecydowaliśmy na A.Jantar

pozdrawiam
a jaki utwor?
Awatar użytkownika
ja_goda
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 52
Rejestracja: Pon Wrz 11, 2006 10:36 am
Miejscowość: Wroclaw

Postprzez kajuta » Sob Wrz 16, 2006 8:03 pm

przetańczyć z Tobą chce całą noc (chyba taki to ma tytuł wbądź rzaie taki jest początek i pewnie znasz ten utwór) qrulik
kajuta
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 35
Rejestracja: Pią Wrz 15, 2006 7:46 pm
Miejscowość: Bojano

Postprzez Agula82 » Nie Wrz 24, 2006 4:16 pm

A moze by tak tango na pierwszy taniec? Co o tym myslicie?

Agula82
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 44
Rejestracja: Nie Wrz 24, 2006 11:58 am
Miejscowość: Wroclaw

Postprzez Cathy » Nie Wrz 24, 2006 9:38 pm

tak jeszcze się zastanawiałam, z takich starszych, ale i chyba pasujących na tę okazje piosenek, to "Z Tobą chcę oglądać świat" Z.Sośnicka i Z. Wodecki... i zatańczyć spokojnie tez można..


Awatar użytkownika
Cathy
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 258
Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 4:18 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez kajuta » Pon Wrz 25, 2006 3:01 pm

a może ,,między nami nic nie było.."  Button Hakers
kajuta
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 35
Rejestracja: Pią Wrz 15, 2006 7:46 pm
Miejscowość: Bojano

Postprzez marsio18 » Wto Paź 17, 2006 1:24 pm

a ja właśnie pierwszy raz w zyciu słuchałam "niebieskiej piosenki"
i się w niej za-ko-cha-łam

jest po prostu piękna....
Awatar użytkownika
marsio18
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 192
Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 8:58 am
Miejscowość: Siegen, DE

Postprzez cfcgirl » Wto Paź 17, 2006 9:54 pm

A ja już pisałam wcześniej, miałam ,,Jedna na milion''Bartka Wrony- szybka werja, taka inna , słowa super i wierzymy że nasza miłość jest jedna na milion.Poza tym to ma być wasza piosenka.Tym się tylko sugeruj, a nie tym co się tańczy.Ona ma przypominac waszą miłość, to co było i co będzie...
Awatar użytkownika
cfcgirl
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 141
Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 11:48 am
Miejscowość: Shipley,Anglia

Postprzez Małgosia » Śro Paź 18, 2006 3:30 pm

marsio18 napisał(a):a ja właśnie pierwszy raz w zyciu słuchałam "niebieskiej piosenki"
i się w niej za-ko-cha-łam

jest po prostu piękna....
To tak samo jak ja...
Awatar użytkownika
Małgosia
lubię tu popisać
lubię tu popisać
 
Posty: 81
Rejestracja: Wto Maj 09, 2006 9:32 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez moniśka » Pią Paź 20, 2006 7:46 am

Chyba się tutaj jeszcze nie pojawił tytuł "You light up my life" Whitney Houston... to była nasza pierwsza piosenka :) Przepiękny walc, "nieoklepany", polecam zwłaszcza miłośnikom wokalu W. Houston :)
Awatar użytkownika
moniśka
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 25
Rejestracja: Śro Lut 15, 2006 1:37 pm
Miejscowość: Wrocław

Następna

Wróć do Ślub



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Przejdź do portalu >>