Ktore sklepy dla młodego polecacie?

strój Pana Młodego, dodatki, trendy, porady

 

Postprzez ewa182 » Czw Paź 02, 2008 10:55 am

Ostatnio kupowlismy garnitur, taki do pracy , no moze ciut lepszy to kosztował troszke ponad 600pln.
Nie pamiętam dokładnie. Był bez kamizelki.
Kupowalismy w feniksie.
Co jakis cas maja fajne wyprzedaze.
Najtanszy po obnizce byl za 100pln ale sie balam ze sie rozpadnie albo cos.
Najdrozszy do ktorego podeszlam 800pln.

Awatar użytkownika
ewa182
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 823
Rejestracja: Pią Sty 25, 2008 10:22 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Gatto » Czw Paź 02, 2008 11:33 am

Dzieki dziewczyny!!
Na marce nam nie zalezy..no ale wiadomo..fajnie zeby byl ladny, wygodny i z dobrego materialu. Mimo wszystko 2500 to juz przegiecie :)
Moj Erik jest chudziutki i dlugi...wiec cos czuje, ze spodnie beda na niego albo przykrotkie albo za szerokie w pasie..podobnie z marynarka...
Choc daleko..ciagle blisko

Awatar użytkownika
Gatto
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1175
Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 12:19 pm
Miejscowość: Haga

Postprzez aga_k » Czw Paź 02, 2008 12:11 pm

Gatto napisał(a):
Moj Erik jest chudziutki i dlugi...wiec cos czuje, ze spodnie beda na niego albo przykrotkie albo za szerokie w pasie..podobnie z marynarka...
ja też się bałam że będą spore kłopoty z kupieniem garnituru dla mojego mężusia (wzrost 186, waga 62 kg), ale panie w Modzie Polskiej pomogły świetnie i wprowadzając małe poprawki wyszedł świetny efekt.
Awatar użytkownika
aga_k
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 110
Rejestracja: Pon Kwi 07, 2008 9:28 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Gatto » Czw Paź 02, 2008 12:14 pm

o matko ;) to Twoj jeszcze wieksze chuchro niz moj :) Moj ma tak 187 i wazy gdzies 71 kg ;) Czyli jest szansa, ze bedzie dobrze wygladal :)
Choc daleko..ciagle blisko

Awatar użytkownika
Gatto
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1175
Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 12:19 pm
Miejscowość: Haga

Postprzez aga_k » Czw Paź 02, 2008 12:43 pm

Ano chudzinka z niego, w domu zawsze mówią ze idzie tyczka i pomidorek, bo ja to taka okraglutka :-). a o kupno naprawde nie masz się co martwić, ważna żeby trafić na dobrą obsługę, która będzie się znała na dopasowaniu garnituru, bo u mojego męża w marynarce na plecach ściągała dosłownie o 0,5 cm a dało efekt piorunujący.
Awatar użytkownika
aga_k
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 110
Rejestracja: Pon Kwi 07, 2008 9:28 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez k&m » Sob Gru 20, 2008 5:54 pm

jak o chodzielcach mowa to ja dodam swoje 3 grosze (choc wypadalo by powiedziec gramy hihi)

kiedys przejazdem weszlismy do galerii na grunwaldzie...i  w ciagu 15 min kupilismy garnitur a dodam ze moj W do zakupow to raczej niechetnie podchodzil i do tego ze swoim rozmiarem xs to smielismy sie ze komunijnty a tu nie spodzianka... w Sunscie  nam sie udalo ustrzelic cos pieknego... fajna obsluga - mili mlodzi panowie co rozumieja jak sie mowi ze zwezane nogawki to NIE BARDZO nam pasuja.. :D

polecam !!! my jeszcze na dlugosc musimy skrocic ale nie ma cisnienia bo to w ramach gwarancji ::D
"Słońce na wylot przenika przez głowę
Życie mi płynie przy Tobie cytrynowe, cytrynowe"
Awatar użytkownika
k&m
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 335
Rejestracja: Sob Maj 10, 2008 9:51 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez tirin__tirin » Nie Gru 21, 2008 10:35 am

Ja natomiast mam problem troszke nawet podobny. Moj A. nie jestem za grubu ani za chudy. No ale jego wzrost grrrrr - 2m psuje mi wiele wizji slubnych hahaha -tragedia by cos znalezc.
tirin__tirin
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 899
Rejestracja: Sob Sie 30, 2008 9:20 am

Postprzez MiAsia » Nie Gru 21, 2008 12:36 pm

Wczoraj byliśmy w sklepie New Men na Jedności Narodowej i wybór jest bardzo duży i różnorodny, ale Pani powiedziała abyśmy przyszli po targach, bo wtedy będzie nowa kolekcja, ale już teraz wiemy jaki krój wybierzemy, teraz tylko pozostaje wybór tkaniny. I ogólnie jesteśmy zadowoleni.


Awatar użytkownika
MiAsia
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 509
Rejestracja: Pon Mar 03, 2008 7:16 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez foczka » Sob Gru 27, 2008 5:32 pm

Witam,ogromnie żałuję,że tak późno trafiłam na Wasze forum,czytam wszystko co tutaj napisano z wypiekami na twarzy,no ale cóż,mam nadzieję że skorzystam chociaż z rad przy wyborze garnituru dla narzeczonego,przecież to równie ważne jak moja suknia:)W przyszłym tygodniu robimy "turne"po sklepach,które polecacie:)
foczka
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 4
Rejestracja: Sob Gru 27, 2008 5:02 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez k&m » Śro Sty 07, 2009 8:35 pm

musze zrobic maly UPDATE mojego postu...
juz sie uspokoilam i moge pisac nie kropkujac co 2 slowa...
jak pisalam mielismy oddac marnitur W. do skrocenia nogawek... wiec pojechalismy 28.GRUDNIA... na znajdujacy sie nami wyjatkowo nie pod drodze grunwald i dalismy do sklepu garnitur.... zgodzilismy sie na odlegly termin 7 STYCZNIA bo panie mialy generalnie cisnienie ze ludzie kupuja na sylwestra garnitury i chca wszystko na juz...
ok nie spieszy nam sie moze byc ten 7 stycznia... 18:00
po czym dzis jedziemy (pomijam ze to super w 2 strone niz nasz dom :D) a pani mowi ze ... gdzies sie zapodzial... ze nie zrobione... ze przeoczyła krawcowa...
wiec chyba juz moge  napisac ze nie polecam.... obslugi...
w ramach przeprosin podrzuci garnitur poprzerobce do magnoli zebysmy znow po sniegu przez cale miasto nie gnali tam...
zalamka jacy ludzie sa nieodpowiedzialni...
"Słońce na wylot przenika przez głowę
Życie mi płynie przy Tobie cytrynowe, cytrynowe"
Awatar użytkownika
k&m
uwielbiam tu pisać
uwielbiam tu pisać
 
Posty: 335
Rejestracja: Sob Maj 10, 2008 9:51 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez barbórka » Czw Lut 12, 2009 12:38 pm

A który sklep możecie polecić ze względu na obsługę? Chodzi o to żeby znali się na rzeczy i umieli doradzić jaki garnitur zatuszuje pewne niedoskonałości i będzie odpowiedni dla danego typu budowy?
barbórka
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1489
Rejestracja: Pią Gru 07, 2007 8:29 pm

Postprzez tirin__tirin » Czw Lut 12, 2009 12:47 pm

barbórka napisał(a):A który sklep możecie polecić ze względu na obsługę? Chodzi o to żeby znali się na rzeczy i umieli doradzić jaki garnitur zatuszuje pewne niedoskonałości i będzie odpowiedni dla danego typu budowy?

Mialam "przyjemnnosc" byc w wiekszosci chyba sklepow we Wroclawiu. Obsluga na prawde w wiekszosci z nich jest bardzo mila. Najlepiej jezeli chodzi o doradzenie wspominam sklep New Men, Diuk na ul. Jagielly oraz Vistule w Galerii Dominikanskiej. Mysle, ze tam najbardziej sie znali na rzeczy. Poza tym polecam przejachac sie do centrum A4 na Bielanach. Pomimo tego, ze dosc daleko to warto. Wybor bardzo duzy, ceny rozsadne i z doradzaniem przez panie rowniez nie jest najgorzej.
Ze wszytskich sklepow, ktore odwiedzilsimy moge pochwalic jeszcze Bytom w Arkadach i Intermode w Outlet Factory. Odradzam calkowicie pojscie do centrum handlowego Lada na Olawskiej.-obsluga fatalna.
tirin__tirin
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 899
Rejestracja: Sob Sie 30, 2008 9:20 am

Postprzez marcia » Pon Maj 25, 2009 4:08 pm

Dzięki:)
Byłam tam kiedyś ale sama i właśnie zauważyłam, że jest tam w czym wybrać. Pracuję niedaleko więc czasami kupuje tam bieliznę, bo jest czas, aby wszystko spokojnie pomierzyć i sprzedawcy mają dla Ciebie czas, bo generalnie tłumów tam nie ma.
Teraz tylko najtrudniejsze przede mną ZAPROWADZIĆ TAM MOJEGO CHŁOPA!!!!
marcia
rozkręcam się
rozkręcam się
 
Posty: 60
Rejestracja: Wto Paź 21, 2008 6:08 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez mmagdallena » Pon Maj 25, 2009 8:10 pm

marcia napisał(a):
Dzięki:)
Byłam tam kiedyś ale sama i właśnie zauważyłam, że jest tam w czym wybrać. Pracuję niedaleko więc czasami kupuje tam bieliznę, bo jest czas, aby wszystko spokojnie pomierzyć i sprzedawcy mają dla Ciebie czas, bo generalnie tłumów tam nie ma.
Teraz tylko najtrudniejsze przede mną ZAPROWADZIĆ TAM MOJEGO CHŁOPA!!!!
Wspólczuje serdecznie, ze to dopiero przed Tobą, ja mojego dłuuuuuuugo namawiałam, po czym wsadziłam w auto i zawiozłam :D
Awatar użytkownika
mmagdallena
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 547
Rejestracja: Pon Sty 26, 2009 11:37 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez m&p » Pon Cze 15, 2009 5:11 pm

tirintirin napisał(a):
Ja natomiast mam problem troszke nawet podobny. Moj A. nie jestem za grubu ani za chudy. No ale jego wzrost grrrrr - 2m psuje mi wiele wizji slubnych hahaha -tragedia by cos znalezc.


tirintirin, napisz proszę gdzie udało wam się znaleźć taki rozmiar garnituru. Mój Paweł też ma 2 metry, w większości sklepów słyszymy "u nas rozmiarówka do 188"
I do tego buty w rozmiarze 47 trzeba znaleźć...


Awatar użytkownika
m&p
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 715
Rejestracja: Wto Cze 09, 2009 11:52 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez anx » Pon Cze 15, 2009 5:21 pm

jeju dziewczyny, zazdroszczę Wam takich wysokich facetów, można sobie szpilki włożyć i się nie stresować :D
Awatar użytkownika
anx
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1621
Rejestracja: Pią Cze 20, 2008 1:59 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez m&p » Pon Cze 15, 2009 5:24 pm

anx napisał(a):jeju dziewczyny, zazdroszczę Wam takich wysokich facetów, można sobie szpilki włożyć i się nie stresować :D


haha :) to fakt - mam 176 cm i bez problemu chodzę w 10 centymetrowych szpilkach :)


Awatar użytkownika
m&p
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 715
Rejestracja: Wto Cze 09, 2009 11:52 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez anx » Pon Cze 15, 2009 5:27 pm

No ja podobnie, troszkę mniej :) ale mój J. ma tyle samo. Szpilek nie noszę na co dzień, ale jak już założę to prawie, że głowę wyższa hehe :D
Awatar użytkownika
anx
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1621
Rejestracja: Pią Cze 20, 2008 1:59 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez mmagdallena » Pon Cze 15, 2009 9:15 pm

m&p napisał(a):
tirintirin napisał(a):
Ja natomiast mam problem troszke nawet podobny. Moj A. nie jestem za grubu ani za chudy. No ale jego wzrost grrrrr - 2m psuje mi wiele wizji slubnych hahaha -tragedia by cos znalezc.


tirintirin, napisz proszę gdzie udało wam się znaleźć taki rozmiar garnituru. Mój Paweł też ma 2 metry, w większości sklepów słyszymy "u nas rozmiarówka do 188"
I do tego buty w rozmiarze 47 trzeba znaleźć...
Mój brat też jest wielki i ma rozmiar buta 50 :D i wiem, ze rodzice kupowali mu garnitur na miarę. Właściwie wszędzie można sobie taki zamówić. A buty to w Wojasie kupował.
Awatar użytkownika
mmagdallena
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 547
Rejestracja: Pon Sty 26, 2009 11:37 am
Miejscowość: Wrocław

Postprzez BEATA1 » Śro Cze 17, 2009 9:54 pm

Dziewczyny gdzie można kupić ładne męskie buty w rozmiarze 47?
BEATA1
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 166
Rejestracja: Śro Maj 21, 2008 7:51 pm

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pan Młody



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>