Regulamin forum

Zasady obowiązujące na forum PMP. Pomoc w edycji profilu, używaniu emoticonów, wstawianiu zdjęć i korzystaniu z kalkulatora wydatków ślubnych.

 

Regulamin forum

Postprzez Administrator » Śro Lut 22, 2006 5:27 pm

UWAGA: z powodu licznych ataków spamerskich od 7 maja 2014 wprowadziliśmy ręczną weryfikację nowych Użytkowników, dlatego zanim będziesz mógł zacząć korzystać z forum, Administrator musi zatwierdzić Cię jako użytkownika. Najczęściej ma to miejsce w ciągu 24 godzin.
..................................................

Forum Przewodnika Młodej Pary
jest moderowane, zarówno przez naszych Moderatorów, jak i samych Użytkowników, którzy mogą zgłaszać nadużycia oraz łamanie poniższego regulaminu za pomocą opcji “zgłoś nadużycie” znajdującej się przy każdym poście (po zalogowaniu).

Pomaga to w budowaniu przyjaznej społeczności par młodych i młodych małżeństw, opartej na wzajemnych poradach oraz wymianie doświadczeń w szczególności między stałymi, wiarygodnymi i zaprzyjaźnionymi Użytkownikami naszego forum. Moderacja wyróżnia również to forum po kątem dbałości o opiniotwórczy charakter wypowiedzi wiarygodnych Forumowiczów, a nie przypadkowych osób udzielających się na różnego rodzaju forach głównie w celu reklamy lub antyreklamy w ramach działań nieuczciwej konkurencji.

ZANIM zadasz pytanie na forum o poszukiwaną firmę czy usługę sprawdź, czy nie ma jej w naszej Bazie Firm Weselnych lub skorzystaj z wyszukiwarki.


Decydując się na dołączenie do naszej społeczności, zgadzasz się na poniższy regulamin, który dokładnie przeczytaj dla sprawnego i satysfakcjonującego korzystania z forum:

1. Forum Przewodnika Młodej Pary jest częścią portalu przewodnikmp.pl

2. Na forum mogą się rejestrować i brać aktywny udział w dyskusjach wyłącznie osoby prywatne, a nie firmy czy przedstawiciele firm.

3. Forum służy kontaktom społecznościowym, wymianie informacji, uwag, porad i doświadczeń osób prywatnych, związanych głównie z tematyką ślubno-weselną i inną, wynikającą z działów założonych na forum, a nie reklamie i kryptoreklamie.

4. Zabrania się podawania na forum nazw, danych teleadresowych, linków i ofert firm związanych z branżą ślubną i innymi serwisami komercyjnymi, zarówno w treści, jak i podpisach oraz tematach. Wyjątek mogą stanowić jedynie wyznaczone przez Moderatora do tego celu tematy.

5. Reklama na forum jest możliwa wyłącznie odpłatnie w postaci banerów reklamowych, cennik znajdziecie w dziale Reklama.

6. Wszelkie posty uznane przed Administratora lub Moderatorów za reklamowe lub w inny sposób naruszające regulamin forum zostaną usunięte bez tłumaczenia się z tych decyzji i bez dyskusji na ten temat na forum.

7. Na Forum panują zasady ogólnie przyjętej netykiety oraz kultury osobistej. Należy o tym szczególnie pamiętać zaczynając nowe, czy odpowiadając na czyjeś posty.

8. Każda rejestrująca się osoba przy rejestracji zobowiązana jest podać prawdziwy adres e-mail.

9. Zabrania się rejestrowania więcej niż jedno konto przez jednego użytkownika.

10. Konta zarejestrowane przez użytkowników nie podlegają usunięciu.

11. Nazwa użytkownika nie może w żaden sposób nawiązywać do jego zawodu, być nazwą firmy, adresem strony internetowej.

12. Każdy użytkownik, który nie zastosuje się do powyższych wymagań, zostanie z forum bez ostrzeżenia usunięty.

13. Każdy użytkownik zobowiązany jest do wypowiadania się na temat w danym wątku i trzymania się tematu dyskusji.

14. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się na forum podawanie nazw ogólnie znanych sklepów i firm, jeśli ma to służyć istotnej wymianie informacji i doświadczeń, jedynie pod warunkiem niepodawania adresów, linków i innych danych teleadresowych.

15. Przed założeniem nowego tematu każdy użytkownik proszony jest o przejrzenie forum - można za pomocą opcji ”szukaj”, aby nie dublować takich samych tematów i sztucznie nie mnożyć wątków. Dublowane tematy będą kasowane.

16. Wpisy użytkowników nie związanych aktywnie z forum, uznanych przez Moderatorów za mało wiarygodnych, jak również krytykujące lub reklamujące firmy, promujące firmy i działania komercyjne, będą szczególnie konsekwentnie i bez ostrzeżenia kasowane.

17. Wątpliwości, polemiki własne, prośby o informacje, wymiany kontaktów, podziękowania, etc. proszę przekazywać wyłącznie na PRIV.

18. Zabrania się pisania postów nie mających merytorycznego związku z tematyką działu w którym to są pisane oraz będących prywatną rozmową między użytkownikami.

19. Zabrania się wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proszę zgłosić ten fakt Moderatorowi za pomocą opcji "zgłoś nadużycie", dostępnej przy każdym poście po zalogowaniu.

20. Administrator może przyznawać wyróżnienia i specjalne statusy osobom, które znacząco przysłużyły się do rozwoju i społecznościowej moderacji oraz rozwoju forum.

21. Zabrania się wymiany informacji na forum, które mogą służyć zdobyciu nielegalnego oprogramowania lub naruszyć prawa autorskie osób trzecich.

22. Wszystkie wypowiedzi użytkowników forum są ich prywatnymi opiniami. Administrator i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści i informacje umieszczane na forum i przesyłane na PRIV (prywatne wiadomości).

23. Zabrania się używania treści  wulgarnych, pornograficznych, zawierających oszczerstwa, groźby oraz uważanych powszechnie za obraźliwe i naruszających godność osobistą innych. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że Administrator i Moderatorzy tego forum mają prawo do do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez Twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże Administrator i Moderatorzy nie będą w żadnym stopniu odpowiadać za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

24. Zabronione jest rozsyłanie SPAM-u w każdej postaci na konta PW do uczestników tego forum. Takie działania naruszają polskie prawo i będą natychmiast zgłaszane odpowiedniej jednostce prawnej.

25. Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum.

26. Proszę przestrzegać wytycznych w dziale “Pomoc Techniczna, Doradztwo” dotyczących umieszczania zdjęć, emotikonów i znaków graficznych, a w razie problemów kontaktować się w tych sprawach z w/w działem.

27. Problemy techniczne i naruszenia regulaminu proszę zgłaszać do Administratora lub Moderatorów forum.

28. Rejestracja na forum i korzystanie z niego są jednoznaczne z akceptacją warunków tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

29. Administrator forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie forum, który obowiązuje w zasadach aktualnie zawartych w tymże regulaminie na forum Przewodnika Młodej Pary.
Administrator
czuwam :)
czuwam :)
 
Posty: 72
Rejestracja: Czw Lip 15, 2004 1:47 pm

Wróć do Regulamin forum, pomoc techniczna, kalkulator wydatków ślubnych



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Przejdź do portalu >>