Kamerzysta czy fotograf???

zdjęcia ślubne, plenery, wideofilmowanie

Re: Kamerzysta czy fotograf???

Postprzez Eliza1990 » Pon Lut 22, 2016 12:08 pm

Witajcie, mam pytanie jak wybierałyście firmę, która robiła dla Was film, gdzie szukaliście? Mam na oku kilka różnych ale w sumie nie mogę się zdecydować. E.
Eliza1990
świeżutko na forum
świeżutko na forum

Postprzez Alice87 » Nie Kwi 10, 2016 5:04 pm

ja wybrałam fotografa z polecenia, a ten z kolei polecił kamerzystę, tak jest najlepiej, bo już widziałam ich "twórczość"
Alice87
świeżutko na forum
świeżutko na forum

Postprzez Umma » Wto Cze 07, 2016 10:39 am

Ja zdecydowanie jestem za fotografem. Uważam, że zdjęcia najlepiej oddają charakter uroczystości jaką jest ślub. Dziś co ważne, można też wykonać nie tylko same zdjęcia ślubne, ale też zdjęcia plenerowe, jakieś ciekawe wizualizacje, czy wykonać reportaż ślubny. http://emilsosnowski.pl/oferta/ To wszystko jest możliwe dzięki profesjonalnym fotografom, którzy stanowią prawdziwą grupę osób, która najlepiej oddaje charakter owej uroczystości.
Ostatnio edytowany przez Umma, Czw Cze 23, 2016 12:01 pm, edytowano w sumie 1 raz
Umma
świeżutko na forum
świeżutko na forum

Miejscowość: Białystok

Postprzez Wilku » Sob Cze 11, 2016 9:00 pm

My ograniczymy się chyba tylko do duetu znajomych fotografów. Znając życie i tak znajdzie się ktoś z rodziny czy znajomych, kto w kluczowych momentach będzie wyciągał telefon i nagrywał.
Awatar użytkownika
Wilku
pierwsze kroki
pierwsze kroki

Postprzez weselesacz » Wto Sie 16, 2016 5:57 pm

W większych miastach już widziałam pakiety: fotograf - kamerzysta z jednej firmy ;)
weselesacz
świeżutko na forum
świeżutko na forum

Miejscowość: Nowy Sącz

Postprzez ewelka754 » Pon Sie 22, 2016 4:02 pm

Moim zdaniem warto wziąć i kamerzystę, i fotografa. Ponieważ pozostaną nam wspaniałe pamiątki na lata. Polecam wideofilmowanie . Nagrywał koleżance ślub i była zadowolona.
ewelka754
świeżutko na forum
świeżutko na forum