najlepszy Wroclawski szpital

9 miesięcy, refleksje, wspomnienia, trudności, opisy, rady ...

 

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez wi. » Śro Sty 26, 2011 3:48 pm

Jena napisał(a):o Boże! straszne te wasze opinie :) mam nadzieję, że znajdzie się więcej p[pozytywnych relacji z porodu :)
ja chyba wybiorę Kamińskiego, chociaż na Klinki mam najbliżej....


Jena ja rodziłam Majkę na Kamieńskiego i Tymka tez tam zamierzam urodzić.

Ogólnie odstraszająca jest tam izba przyjęć - JEST KOSZMARNA Za to patologia ciąży i sama porodówka są super. Co do poporodowego to ja rodziłam akurat jak był remont więc leżałam na 3 piętrze w obskurnych ciasnych salach a Majkę dostałam dopiero na drugi dzień po porodzie o godz. 17 bo wcześniej nie było dla mnie miejsca na tej prowizorycznej poporodowej sali.

zresztą za niedługo rodzę kochana więc będziesz miała świeże info na temat tego  szpitala :D Chodź podejrzewam że sytuacja na izbie przyjęć pozostała bez zmian.


wi.
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1682
Rejestracja: Pon Gru 03, 2007 11:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Jena » Śro Sty 26, 2011 6:43 pm

wi- to koniecznie napiszesz relacje :) trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie :) i za malutkiego Tymka też  

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Aniołek z piekła rodem » Wto Lut 15, 2011 9:31 am

Kurczę, Dziewczyny przerażacie tymi opisami...
Gdzieś kiedyś na stronie rodzić po ludzku czytałam opinie o Waszych szpitalach i rzeczywiście były straszne... Z drugiej strony sama miałam okazję się przekonać, że to, co jest napisane na tamtej stronie, to nie wszystko prawda. W moim przypadku było wiele dobrych faktów o szpitalu, a jak się okazało, wiele rzeczy to nieprawda...

Ja rodziłam w Olecku na Mazurach. Stosunkowo nowy-ok 10 letni szpital. I też opinie słyszałam różne. Od tych mrożących krew w żyłach do tych całkiem pochlebnych.
No a ja oceniam ten szpital w skali 5-stopniowej na 4,5. Porodówka rewelacja, choć słyszałam o porodzie w wannie, na stronie rodzić... też jest taka opcja, niestety już nieaktualna od długiego czasu. Położne świetne, lubią sobie pożartować. I ciągle zajmują się pacjentkami, siedzą z nimi w sali przedporodowej i próbują rozluźnić atmosferę.
Sale poporodowe 2-osobowe, nic specjalnego. Jednak nie ważne, czy kobieta rodziła sn czy przez cc, to dziecko od razu po porodzie jest z mamą. Jak dla mnie to dobrze, bo pomimo bólu po nacięciu krocza i trudność w poruszaniu to nie oddałabym maleństwa pielęgniarkom. Podejrzewam jednak, że mamusiom po cc było ciężko. Mimo wszystko żadnej taryfy ulgowej. Obchody dokładne, sprawdzanie ran, stopień obkurczania macicy. Dzieci starannie badane, a mamy informowane o stanie zdrowia maluszka lub różnych ciekawostkach :) Pielęgniarki noworodkowe to już inna bajka. Niezbyt miłe, nie interesowały się, czy dzieci umieją ssać. Mój synek prawie wcale nie płakał w szpitalu, a dziewczyny co ze mną leżała-non stop. Do niej nikt nie przyszedł zapytać, czy wszystko ok. Jednak jak tylko mój maluszek zakwilił w nocy, to przyszła taka jedna menda i kazała mi go karmić, gdzie dopiero zmieniałam położenie, żeby właśnie nakarmić z drugiej piersi... A że chwilę to trwało, bo mnie bardzo bolało, to ten babsztyl rzucił mi komentarz, że jak ona na mnie patrzy jak sie do tego zabieram, to się nie dziwi, że dziecko płacze. Nie odpowiedziałam nic, żeby się nie denerwować, ale jak wyszła to tak się popłakałam... Czy te wiedźmy nie wiedzą, że kobiety po porodzie są bardzo wrażliwe ? Hormony i te sprawy, nowa sytuacja, stres związany z pierwszymi dniami macierzyństwa... Myślałam, że może ja trafiłam, że baba była nie w sosie, ale potem koleżanka rodziła w tym szpitalu i też mówiła, że ta jędza była nieznośna. Takie osoby nie powinny pracować w tym zawodzie, skoro nie mają cierpliwości.
Drugi minus to to, że nie pokzaywały jak karmić. Teoretycznie wiedziałam jak i w ogóle, ale w praktyce nie było to takie łatwe. Maluch tak mi zmasakrował cycki, że wyłam. Niby wiedziałam, że musi brać do buźki całą brodawkę wraz z otoczką, ale to nie było takie proste... Nikt mi nie pokazał co zrobić, żeby nie bolało a maluszek efektywnie ssał... Za to mam jedynie żal.

Podsumowując, jestem zadowolona z pobytu w tym szpitalu, poza tym jednym incydentem. Jednak zastanawiam się, czy drugie dziecko urodzę tam, czy wybiorę prywatną klinikę, gdzie skaczą nad Tobą jak nad jajkiem...

Wiem, że chodziło Wam o wrocławskie szpitale, ale ja chciałam Wam pokazać, że wszędzie jest podobnie. Nigdzie nie jest różowo, ale pamiętajmy również, że wiele zależy od naszego nastawienia.




Awatar użytkownika
Aniołek z piekła rodem
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1893
Rejestracja: Sob Paź 04, 2008 1:25 am
Miejscowość: Mazury

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Jena » Czw Lut 17, 2011 4:18 pm

Aniołku- ale babsztyl Ci się trafił! ehhh czasmi włąsnie tak jest ze takie osoby nie powinny pracowac w takim zawodzie!

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez marlinka1 » Nie Maj 15, 2011 6:27 pm

chciałabym odświeżyć trochę wątek, ponieważ wiele z forumowiczek jest aktualnie w ciąży , ja jeszcze nie wiem gdzie chciałabym rodzić bo szczerze powiem znajome czy rodzina rodziły w przypadkowych placówkach tzn były np odsyłane z braku miejsc , żadna nie miała swojej położnej , jedna poleca mi swoją położną z brochowa, nie byłam nigdy w tym szpitalu bo mieszkam na drugim końcu miasta i nie wiem co o tym sądzić , z drugiej strony 2 znajome rodziły na kamieńskiego ale kilka lat temu, od tamtej pory na pewno wiele się tam zmieniło, ta z brochowa podobno fajna i szpital też nie najgorszy ale jak ta położna schodzi z dyżuru to wtedy mnie nie przyjmie tylko przekaże koleżance, a pozatym tłuc się na koniec miasta zimą (wtedy mam termin) i nie daj boże mnie odeślą (choć podobno jak sie z tą położną umówię to miejsce będę miała) kurcze nie jest to takie proste, piszcie dziewczyny czy macie już coś na oku, szpital i położną, a może świeżo upieczone mamy coś doradzą, z góry dziękuję....
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Jena » Pon Maj 16, 2011 9:11 am

ja mam dwa typy:
- Kamńskiego - słyszałam same dobre opinie
- Borowska- nic ne słyszałam, ale nowy szpital i tam robią mi USG wiec wypatruje opinii o tym szpitalu

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez m&p » Pią Cze 17, 2011 8:57 pm

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3577 ... cznym.html

Niestety, artykuł dotyczy mojej znajomej   Szczerze odradzam Borowską do czasu wyjaśnienia tej sprawy..


Awatar użytkownika
m&p
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 715
Rejestracja: Wto Cze 09, 2009 11:52 am
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez marcia_84 » Sob Cze 18, 2011 9:04 am

m&p - w tym czasie moja sąsiadka leżała tam na patologii, sama 5 czerwca urodziła synka i wspominała o tej historii. Straszna tragedia :( O Borowskiej wypowiadała się bez polotu...
marcia_84
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 639
Rejestracja: Pią Sty 04, 2008 10:25 am
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Jena » Pon Cze 20, 2011 4:13 pm

o matko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to straszne!!!!!!!! współczuje bardzo tej kobiecie i jej rodzinie! straszna tragedia!

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez alison » Wto Cze 28, 2011 5:44 pm

Dziewczyny, chciałabym odświeżyć temat - szczególnie interesuje mnie Kamińskiego i opcja cesarki, na którą mam wskazania - jaki lekarz, jaka położna - jak tam jest z warunkami i opieką?


jednak ślubik poczeka...
Awatar użytkownika
alison
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 108
Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:57 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez wi. » Wto Cze 28, 2011 8:13 pm

raczej na razie tematu nie odwietrzysz o Kamieńskiego (moje info są chyba jedne z najświeższych)  bo kolejną rodzącą jest berbyll a ona chyba tam rodzic nie będzie.

a jak wejdziesz na "nasze porody" to dużo o tym szpitalu poczytasz chociażby z moich porodów.


wi.
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1682
Rejestracja: Pon Gru 03, 2007 11:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez wi. » Wto Cze 28, 2011 11:00 pm

i jeszcze tutaj udzieliłam dośc wyczerpujących odpowiedzi na temat szpitala na kamieńskiego :)


http://www.forum.e-mama.pl/viewtopic.ph ... 1155df3ce9


wi.
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1682
Rejestracja: Pon Gru 03, 2007 11:40 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez alison » Czw Cze 30, 2011 9:54 am

Dzięki, Wi - lekko załamujące, muszę przyznać, ze tym leżeniem na korytarzu - nie mogę sobie tego wyobrazić.
Podobno Kamińskiego cierpi na chroniczne przepełnienie, bo z racji niezłej opinii, dużo dziewczyn tam się pcha, a później często są podłamane, bo szpital jest przeładowany i obsługa nie zajmuje się nimi jak powinna, bo się nie wyrabia... i bądź tu mądry.

A słyszałyście o jakimś szpitalu koło Świdnicy bodajże? Podobno niezły...


jednak ślubik poczeka...
Awatar użytkownika
alison
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 108
Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:57 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez alison » Śro Sie 03, 2011 6:09 pm

Ja zaliczyłam tydzień temu nieoczekiwanie ostry dyżur na Brochowie, na szczęście fałszywy alarm, ale nie podobała mi się ani obsługa, ani traktowanie, ani nawet mało delikatne badanie.
Jest KOLOSALNA różnica w traktowaniu pacjentki, bo mój lekarz prowadzący przyjmuje mnie prywatnie i nie pracuje w tym szpitalu, ale ten, który mnie badał na dyżurze - przepaść. Ciekawe czy prywatnie też jest taki niedelikatny...

Może tam na górze jest lepiej, macie jakieś świeże wieści?


jednak ślubik poczeka...
Awatar użytkownika
alison
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 108
Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:57 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez marlinka1 » Śro Sie 03, 2011 6:18 pm

kurcze to faktycznie miałas nieciekawe doświadczenie, ja na 90% skłaniam sie ku kamieńskiego na początku września chce tam pojechać i obejżeć z położną oddział, nie ma to jak dowiedzieć się wszystkiego u źródła, widzę po sówaczku że masz termin przede mną wiec prędzej ja będe liczyc na twoją opinię...
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez alison » Śro Sie 03, 2011 8:26 pm

Jena napisał(a):Aniołku- ale babsztyl Ci się trafił! ehhh czasmi włąsnie tak jest ze takie osoby nie powinny pracowac w takim zawodzie!



Wiecie, co mnie najbardziej wkurza? Że tym babsztylom, mimo żalu i złości jak się jest w szpitalu, później się odpuszcza.
Kobiety koncentrują się na dziecku, sobie, bólu, nowej sytuacji, i cała ta frustracja się zaciera, mimo, że te babole często sa przyczyną stresu u młodych matek i wieje od nich znieczulicą, a często ignorancją.
Ale później im się "upieka" - nikt się nie skarży, a one czekają na kolejne "ofiary" i dzięki temu rządzą a oddziałach zamiast wylecieć z pracy albo być przeniesione do sprzątania toalet, gdzie ich miejsce i godne towarzystwo.
Ja się takiej postawie postanowiłam zbuntować, jeśli trafię na takie zołzy, nie odpuszczę!!!


jednak ślubik poczeka...
Awatar użytkownika
alison
często tu wpadam
często tu wpadam
 
Posty: 108
Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:57 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez Jena » Pią Sie 05, 2011 8:20 am

ja wybieram się na Kaminskiego i mam nadzieje ze nie będzie aż tak źle, bliżej mam tylko Kliniki na Chałbińskiego, ale tam chyba za dobrze to nie jest ... :(

Awatar użytkownika
Jena
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 1421
Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 8:51 am
Miejscowość: z daleka

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez kasia_julka » Pon Cze 01, 2015 9:39 am

Odświeżam temat :) Czy któraś, z dziewczyn rozpakowanych, może coś powiedzieć na temat szpitala, w którym rodziła?
Pozdrawiam Kasia
[http://slub-wesele.pl/]


Awatar użytkownika
kasia_julka
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 151
Rejestracja: Sob Lut 13, 2010 12:35 pm
Miejscowość: Wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez marlinka1 » Pon Cze 01, 2015 5:32 pm

Kasia Julka ja rodziłam na Kamieńskiego ale teraz będę na chałubińskiego (kliniki) w poniedziałek idę do szpitala we wtorek pod nóż chyba że dzidzia postanowi nie czekac bo już mi odchodzi czop od kilku dni i mam rozwarcie na 2 cm ale bez skurczy siedzę w domu i czekam. co do szpitala to podjełam taką decyzje ze względu na to że lekarz prowadząca tam pracuje chociaz wogóle sie już z nia nie zobaczę bo ma urlop, a poza tym rozmawiałam z koleżankami które tam rodziły w ostatnim roku i mnie to przekonało, zresztą miałam okazję być na ip kilka razy w tej ciąży i mimo warunków jakie tam panują (stary szpital odświerzony w miare możliwości) to opieka i personel naprawdę miły zresztą potwierdza to kilka moich koleżanek na że opieka naprawde super a to jest najważniejsze, a nie luksus w sali zresztą byłam na oddziale i widziałam sale porodowe i łazienki i spodziewałam sie gorszego widoku bo ip na dole to fakt jest straszna ale sam oddział już trochę lepiej , co do opieki na kamieńskiego poród to porażka nawet nie chce go wspominać, stara ruda szmata z ip to juz wogóle (pracuje tam chyba za karę) ordynator stary dziad bardzo niemiły i niedelikatny przy badaniu, personel zależy jak sie trafi jedne babeczki miłe inne beznadzieja, o wszystko sie trzeba pytac, prosić nie pomagały przy problemach z karmieniem, tak więc mam nadzieję że teraz będzie dobrze z pewnością podzielę się świeżymi informacjami po porodzie.
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Re: najlepszy Wroclawski szpital

Postprzez kasia_julka » Wto Cze 02, 2015 9:26 am

marlinka1 napisał(a):Kasia Julka ja rodziłam na Kamieńskiego ale teraz będę na chałubińskiego (kliniki) w poniedziałek idę do szpitala we wtorek pod nóż chyba że dzidzia postanowi nie czekac bo już mi odchodzi czop od kilku dni i mam rozwarcie na 2 cm ale bez skurczy siedzę w domu i czekam. co do szpitala to podjełam taką decyzje ze względu na to że lekarz prowadząca tam pracuje chociaz wogóle sie już z nia nie zobaczę bo ma urlop, a poza tym rozmawiałam z koleżankami które tam rodziły w ostatnim roku i mnie to przekonało, zresztą miałam okazję być na ip kilka razy w tej ciąży i mimo warunków jakie tam panują (stary szpital odświerzony w miare możliwości) to opieka i personel naprawdę miły zresztą potwierdza to kilka moich koleżanek na że opieka naprawde super a to jest najważniejsze, a nie luksus w sali zresztą byłam na oddziale i widziałam sale porodowe i łazienki i spodziewałam sie gorszego widoku bo ip na dole to fakt jest straszna ale sam oddział już trochę lepiej , co do opieki na kamieńskiego poród to porażka nawet nie chce go wspominać, stara ruda szmata z ip to juz wogóle (pracuje tam chyba za karę) ordynator stary dziad bardzo niemiły i niedelikatny przy badaniu, personel zależy jak sie trafi jedne babeczki miłe inne beznadzieja, o wszystko sie trzeba pytac, prosić nie pomagały przy problemach z karmieniem, tak więc mam nadzieję że teraz będzie dobrze z pewnością podzielę się świeżymi informacjami po porodzie.


Dziękuje za odpowiedź. Ja właśnie lekarza prowadzącego mam z Kamieńskiego, ale tyle kiepskich opinii czytałam o tym szpitalu (zresztą Ty też to potwierdzasz), że odpycha mnie to od tego szpitala.
[http://slub-wesele.pl/]


Awatar użytkownika
kasia_julka
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 151
Rejestracja: Sob Lut 13, 2010 12:35 pm
Miejscowość: Wrocław

Poprzednia

Wróć do Ciąża i młode matki



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Przejdź do portalu >>