fajne miejsce na panieński???

organizacja, przebieg, refleksje ...

 

fajne miejsce na panieński???

Postprzez marlinka1 » Wto Cze 08, 2010 3:23 pm

hmmmm wstyd się przyznać ale od baaardzo dawna nie jestem na bieżąco z fajnymi knajpkami a wieczór panieński już niedługo, możecie polecić jakieś lokale gdzie można poszaleć przy muzyce "dla każdego i na czasie" we Wrocławiu , odpadają dyskoteki gdzie dominuje techno i panienki na rurach, i ciche knajpki bo tany tany muszą być ....plisssss....
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez marlinka1 » Wto Cze 15, 2010 5:15 pm

hmmmm nikt się nie bawi????
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez valhalla » Wto Cze 15, 2010 5:32 pm

ja co prawda gustuje w innych klimatach ale Bezsenność jest popularna, w tym samym pasażu na ruskiej jest 13tka, kiedyś w piątki było tam fajne karaoke, myśle, że nadal jest (;


Dziękujemy i polecamy: Karczma u Michelle, Dj- Łukasz Basta, barman- Marcin Szuścik, fotograf- Łukasz Sulka, dekoracje kwiatowe- p. Viola, makijaż- Barbara Romer, fryzjer-Sylwia Larisz, salon sukien ślubnych Clarissa, cukiernia Godek, transport- Idenbus.
Awatar użytkownika
valhalla
kocham to forum? :)
kocham to forum? :)
 
Posty: 2070
Rejestracja: Pon Cze 14, 2010 7:52 pm
Miejscowość: Wrocław

Postprzez theli_85 » Wto Cze 15, 2010 6:42 pm

Ja w tamtym roku byłam w Oławskiej 9, akurat trafiłyśmy na kawalerski i świetnie się wybawiłyśmy z chłopakami :)

theli_85
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 244
Rejestracja: Pon Kwi 27, 2009 12:49 pm
Miejscowość: Wrocław/Glinianki

Postprzez nażyczona » Wto Cze 15, 2010 7:03 pm

Theli ja też :) Czy nie byłyśmy przypadkiem na tym samym? ;)
Dziękujemy i gorąco polecamy:
Monika & Emil Pośpieszni, mmfilms, Lady Stars, Karczma Miłocin, Agencja AMP, Fantasmagoria, Flossman, p. Maria Janiak


nażyczona
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 498
Rejestracja: Pią Kwi 17, 2009 1:57 pm

Postprzez theli_85 » Wto Cze 15, 2010 7:50 pm

nażyczona napisał(a):<DIV>Theli ja też :) Czy nie byłyśmy przypadkiem na tym samym? ;)</DIV><DIV></DIV>


Jeśli to był panieński Justyny K. to byłyśmy razem :)

theli_85
super gaduła
super gaduła
 
Posty: 244
Rejestracja: Pon Kwi 27, 2009 12:49 pm
Miejscowość: Wrocław/Glinianki

Postprzez nażyczona » Wto Cze 15, 2010 8:30 pm

A w takim razie to tylko zbieg okoliczności :)
Dziękujemy i gorąco polecamy:
Monika & Emil Pośpieszni, mmfilms, Lady Stars, Karczma Miłocin, Agencja AMP, Fantasmagoria, Flossman, p. Maria Janiak


nażyczona
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 498
Rejestracja: Pią Kwi 17, 2009 1:57 pm

Postprzez marlinka1 » Śro Cze 16, 2010 5:47 pm

hmmm "za moich czasów" 13-stka była raczej klubem tylko bilardowym widzę że sporo się zmieniło a to na Oławskiej 9 to nie jest dawny Parowóz? a co myślicie o P1 , metrobarze albo za szybą?
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]
marlinka1
prawie tu mieszkam:)
prawie tu mieszkam:)
 
Posty: 584
Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 4:53 pm
Miejscowość: wrocław

Postprzez RadoslawPodlaski » Pią Cze 18, 2010 2:21 pm

Początek najlepiej zacząć w domu. Podczas przygotowań wypić pare drinków i w drogę. Kto, gdzie lubi ;-)
mieszaj z głową
RadoslawPodlaski
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 1
Rejestracja: Pią Cze 18, 2010 3:13 am

Postprzez nikola » Śro Cze 23, 2010 2:53 pm

Hej!
Ja zawsze się świetnie bawię w Kogucie, koło opery . Myślę, że na panieński powinno być ok - są dwa piętra na górze można posiedzieć, wnętrze bardzo fajne, a na dole jest sala do tańczenia - muzyka fajna, można zjeść też pizzę jak ktoś zgłodnieje
No i najlepiej zadzwonić i zarezerwować stolik, bo w weekendy to tam jest zawsze pełno.
nikola
pierwsze kroki
pierwsze kroki
 
Posty: 42
Rejestracja: Śro Cze 09, 2010 10:51 am

Re: fajne miejsce na panieński???

Postprzez ceratex » Sob Wrz 10, 2011 3:22 pm

to może ja
  
podsunewam fajny poysł na kawalerski , który ostatnio przerobiłem z moimi ziomami<o:p></o:p>
Ustawiliśmy się z ziomkami

różnych stron Polski w sopocie, jedna osoba była orgaznizatorem i niezdradziła nam zadnych szczegółów do momemtu naszego spotkania, mielismy się spakowaćna 2 dni wzias szczoteczke do zębów i troche kasy spotkanie o godz 18 w piątek wsopocie dworzec pkp

pan młody przytaknąłopcje wiec

każdy dojerzdał na własnąreke , jako ze tez lubie niespodzianki chętnie wybrałem się w tą przygodęzachęcony ostatnim seansem Kacvegas . Napoczątek nie miła niespodziankadowiedzieliśmy się że mammy zarezerwowane 2 pokoje 8

osobowe w hostelu troszeczkę się tymprzestraszyłem, ale okazało się ze hostel znajduje się na głównym deptaku wsopocie chyba każdy wie o jaka ulice mi chodzi 3 min od dworca wiec sprawniepiechotką się tam przetransportowalismty, i tu nasze miłe zaskoczenie hostelikpierwsza klasa pokoje z łazienkami czysto , miło sympatycznie co nie dokoncapotwierdzało moja opinie na temat hosteli. Szybki prych i myślałem
  
ze wybijamy na miacho, ale
  
tu kolejne zaskoczenie w hostelu mielismyzarezerwowany salon lub jak kto woli livingroom

fajne pomieszczenie kanapki stół do piłkarzyków
  
żetony do poksa lodóweczka itp. itd. flaszeczkisię już mroziły , żarełko przygotowane pełne zaskoczenie tam spedzilismy 3godziny mocno trenując przed wyjscem na miasto …oczywiście grę w piłkarzyki
J
i tu kolejnaniespodzinaka bo odwiedziły nas 2 fajne panie tancerki i tu podziękowania dlaTomka naszego organizatora bo zaplanował wszytsko perfekcyjnie
J
wszystko zgrane wczasie o 23 zeszliśmy jeszcze do naszych pokoi ,żel na włosy AXE pod pache ibyliśmy gotowi ruszyc na łowy…no i tusie dopiero zaczęlo po prostu istnymaraton zeszliśmy z 15 klubów tak że dopiero następnego dnia z rana czytającnazwy na opaskach których miałem 7
J
!?mogliśmy dojść gdzie tak naprawdę byliśmy Soho, spatif , czekoloada, dream club,versalka
  
więcej już nie pamiętam ale wszędziebyło przednio masa ludzi tylko ceny niestety z kosmosu no cóż raz się zyje ,raz twój najlepszy kolega zeni się (probably), wiec zydzic nie będę…no i oczywiściesceny z kacvegas już nie były dla mnie tak obce bo bałem się otworzyć łazienkew której czy to aby na pewno nie ma tygrysa? sniadanie o 17 potem gokarty ,aquapark,hostel ,prysznic i wypad do gdańska tam yło nudnawo wiec powrót dosopotu i znowu maraton.w niedziele do 11 chekout pożegnanie z chłopakami i powrótdo domu. Najlepsza impreza zycia. najlepsi kumple, ładne dziewczyny, ciekawemiejsca:P polecam chłopaki do zobaczniu na weselu bo będzie okazja dopowspominania tego weekendu<o:p></o:p>
ceratex
świeżutko na forum
świeżutko na forum
 
Posty: 3
Rejestracja: Sob Wrz 10, 2011 3:16 pm


Wróć do Wieczór panieński i kawalerski



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Przejdź do portalu >>